فیلم‌ساز همدانی خبر داد
جواد گنجی، هنرمند فیلم‌ساز همدانی از ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید علی چیت‌سازیان با عنوان «سیم‌خاردار» خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۴۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۱ 29 October 2022


جواد گنجی، هنرمند فیلم‌ساز همدانی از ساخت فیلم سینمایی زندگی شهید علی چیت‌سازیان با عنوان «سیم‌خاردار» خبر داد.


به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، گنجی از هنرمندان خوشنام همدانی در عرصه سینما و تلویزیون است و کارنامه درخشانی هم در حوزه ساخت فیلم کوتاه دارد.


او این روزها مشغول تحقیق، پژوهش و نوشتن فیلم نامه فیلم سینمایی با مضمون زندگی شهید علی چیت‌سازیان است و در این باره می‌گوید: این فیلم سینمایی به تهیه‌کنندگی موسسه شهید آوینی ساخته خواهد شد.


گنجی با بیان اینکه در حال حاضر در مرحله نوشتن فیلمنامه و انجام مراحل مطالعاتی هستیم، خاطرنشان می‌کند: مصاحبه با هم رزمان شهید به ویژه آقای حمید حسام و خانواده شهید گرانقدر از برنامه‌های این مرحله است و همزمان با آن کار انتخاب بازیگر را هم آغاز کرده‌ایم.


این کارگردان با تأکید بر اینکه فیلمنامه «سیم‌خاردار» بر اساس کتاب گلستان یازدهم نوشته شده؛ تصریح می‌کند: داستان فیلم، روایت شهید چیت‌سازیان را از اوایل انقلاب تا زمان شهادت ایشان روایت می‌کند و در این بین بخش‌هایی از فیلم هم به شهیدان مجیدی، همت، فلاح و سردار همدانی پرداخته شده است.


این هنرمند در ادامه با بیان اینکه همدان، مهران، شلمچه و فاو محل تصویربرداری این فیلم سینمایی هستند و کار تولید آن از اوایل سال آینده کلید خواهد خورد؛ می‌گوید در تلاش است تا بتواند این فیلم سینمایی را تا زمان برگزاری دومین کنگره ملی سرداران و شهیدان استان همدان آماده اکران کند.


شکارچی شنبه، خانه ای کنار ابرها، نفس، لحظه گرگ و میش، یدو و.... از جمله آثاری هستند که جواد گنجی به عنوان دستیار کارگردان و برنامه‌ریز در ساخت آنها همکاری کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار