حجت الاسلام میرهاشم حسینی مدیر مدرسه آیت الله مجتهدی (ره) درپی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۴۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ 28 October 2022

پیام تسلیت حجت الاسلام میرهاشم حسینی درپی شهادت طلبه «آرمان علی‌وردی»

به گزارش تابناک تهران، حجت الاسلام میرهاشم حسینی استاد حوزه و مدیر مدرسه آیت الله مجتهدی (ره) درپی شهادت طلبه بسیجی آرمان علی وردی پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام در زیر آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

شهادت غریبانه و مظلومانه طلبه فاضل و ارجمند جناب آقای آرمان علی وردی به دست جنایتکار ایادی استکبار جهانی را به پیشگاه حضرت ولی عصر ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب مدظله العالی و حوزه های علمیه و ملت شهید پرور و انقلابی ایران بالاخص خانواده معظم ایشان تبریک و تسلیت عرض می کنم.

مراتب نبوغ و فضل و تقوای این عزیز نورانی از روزهای اولیه طلبگی شان آشکار و امیدهای بسیاری برای آینده اسلام به ایشان بسته شده بود.

اعتقاد عمیقی دارم که خون مطهر شهدا خصوصا این شهید منور، قدرت اعجاز آمیزی در نابودی پلیدی ها و ظلمات شیاطین جن و انس و استکبار جهانی دارد.

امیدست ملت شهید پرور چونان همیشه با تشییع باشکوه و تجلیل از مقام والا و خون مطهر شهید عزیزمان و انعکاس شایسته نور پر فروغش به این امر تحقق بخشیده و راه و جهاد سرخش را استمرار بخشند.

برخورد جدی و قاطعانه با عوامل این جنایت وحشیانه و ناجوانمردانه و قصاص آنها، مطالبه جدی همه ملت غیور و مظلوم ایران از کلیه مسئولین و دستگاه های مرتبط است.

از خداوند متعال برای این شهید عزیز علو درجات و همنشینی با حضرت سیدالشهداء علیه‌السلام را مسألت دارم.

ادخله الله فی بحبوحات جناته و حشره مع اولیائه الطاهرین

میرهاشم حسینی

جمعه، ۶ آبان ۱۴۰۱
۲ ربیع الثانی۱۴۴۴

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار