معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد خواستار تعيين تکلیف بازنشستگان فرهنگی جهت برقراری حقوق آنان شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵ 26 October 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی رئیس سازمان بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش استان در راستای تعامل بهتر یرای خدمت به بازنشستگان برگزار شد.

 

 ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در این نشست گفت: بازنشستگان فرهنگی سرمايه های اصلی جامعه هستند که عمر پر برکت خویش را صرف تعلیم وتربیت افراد جامعه کرده اند.

 

ایمان سبحان نژاد به مشکلات معیشتی فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بازنشستگان فرهنگی با حداقل حقوق و با شرایط سخت زندگی می کنند که نیازمند توجه بیشتر به این قشر تاثیر گذار جامعه هستیم. 

 

وی افزود: تا پایان شهریورماه سال جاری بیش از ۶۰۰ نفر در استان کهگیلویه وبویراحمد بازنشسته شده اند گفت: پرونده این همکاران به صندوق بازنشستگی جهت برقراری حقوق ارسال شده است.

 

 

در این نشست مدیر صندوق بازنشستگی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت؛ خدمت به بازنشستگان فرهنگی که سالهای عمر خویش را در عرصه تعلیم و تربیت گذرانده ، کاری ارزشمند است.

 

محمد تقی جلیلی خواستار تسریع در ارسال پرونده بازنشستگان فرهنگی به صندوق بازنشستگی شد و گفت: هر وقت پرونده ها ارسال شود برقراری حقوق انجام خواهد شد.

 

وی به بیمه درمان فرهنگیان اشاره کرد و گفت: بیمه درمانی بازنشستگان از طریق بیمه آتیه سازان انجام می گیرد و اخیرا بیمه اکمل نیز برای بازنشستگان راه اندازي شده که در صورت تمایل استفاده از این بیمه خدمات بهتر و جامع تری می توانند دریافت نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار