سرپرست مرکز اورژانس ۱۱۵ قم:
سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: تعداد فوتی‌های ناشی از حوادث ترافیکی این استان درمهرماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۵۰ درصد کاهش نشان می‌دهد.
کد خبر: ۱۰۷۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۶ 25 October 2022

به گزارش تابناک قم، جلیل گودرزی‌فر افزود: در مهرماه امسال ۶ نفر و در مهر سال گذشته ۱۲ نفر به دلیل حوادث ترافیکی در صحنه حادثه فوت کردند که از این تعداد یک نفر راکب موتورسیکلت بوده‌است.

وی اضافه کرد: در مهرماه ۱۴۰۱ ،  ۳۹ هزار و ۳۱۲ تماس با مرکز اورژانس ۱۱۵ قم برقرار و منجر به انجام ۸ هزار و ۷۹۸ ماموریت شد و در مدت مشابه ۳۶ هزار و ۶۴۸ تماس با این مرکز برقرار و منجر به انجام ۷ هزار و ۷۶۶ ماموریت گردید.

وی ادامه داد: این ماموریت‌ها در سال جاری منجر به امدادرسانی به ۹ هزار و ۴۹۰ مصدوم و بیمار و پارسال به ۸ هزار و ۲۹۹ نفر شد.

به گفته گودرزی‌فر، در مهر امسال و سال گذشته به ترتیب یک‌هزار و ۹۰۲ و یک هزار و ۶۴۸ حادثه ترافیکی در استان قم رخ داد که منجر به مصدومیت ۲ هزار و ۵۳۲ نفر و ۲ هزار و ۱۱۵ نفر شد.

اورژانس ۱۱۵ استان قم دارای ۲۲ پایگاه شهری، ۱۸ پایگاه جاده‌ای، یک پایگاه هوایی، ۶۱ دستگاه آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد با ۲۷۰ نیروی انسانی است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار