معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: استان همدان آماده میزبانی تمام فعالیت‌های کودک و نوجوان است.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰ 08 October 2015
معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان گفت: استان همدان آماده میزبانی تمام فعالیت‌های کودک و نوجوان است.

به گزارش فارس، محمدابراهیم الهی‌تبار  در آئین پایانی بیست و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، با بیان اینکه جشنواره‌های کودک و نوجوان جایگاه ویژه‌ای در دنیا دارند، اظهار کرد: جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان به نام همدان در جهان ثبت شده است.

وی تصریح کرد: محور حرکت همدان در راستای فعالیت‌های کودک و نوجوان کشور است و همدان از برگزاری تمام فعالیت‌های کودک و نوجوان استقبال می‌کند.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با تأکید بر برگزاری مطلوب جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان در همدان، گفت: این جشنواره با همراهی مردم، مسئولان و هنرمندان فرهنگ‌دوست همدان به خوبی برگزار شد.

وی با تأکید بر اینکه استان همدان آماده میزبانی تمام فعالیت‌های کودک و نوجوان است، گفت: برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های نوجوانان و جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان سندی بر آمادگی استان همدان در راستای برگزاری فعالیت‌های بین‌المللی کودک و نوجوان است.

الهی‌تبار با بیان اینکه استقبال خوبی از برنامه‌های جشنواره‌ها صورت گرفته است، بیان کرد: اعلام آمادگی مسئولان برای میزبانی از این برنامه‌ها برگرفته از استقبال مردم همدان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار