رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان کشور طی پیامی از مدیر عامل شرکت گاز استان همدان تقدیر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۵۴۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸ 18 October 2022

رئیس فدراسیون ورزش های جانبازان کشور طی پیامی از مدیر عامل شرکت گاز استان همدان تقدیر کرد.

به گزارش تابناک همدان  از روابط عمومی شرکت گاز استان همدان محمدشروین اسبقیان رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کشور از محمدصادق محبی نظر مدیرعامل شرکت گاز استان همدان تقدیر نمود.

در متن تقدیرنامه آمده است:

از تلاشهای صادقانه شما در توسعه ورزش های جانبازان قدردانی نموده و موفقیت شما و همکارانتان را قدر می نهیم. امید است با اهدای این لوح تقدیر توانسته باشیم پاسخی هرچند اندک به کوشش های فراوان شما داده باشیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان افزود: جانبازان سرافراز در دوران دفاع مقدس با اهدای سلامتی خود، با بذل جسم خود در راه اعتلاء و استقلال نظام مقدس جمهوری اسلامی خالصانه قدم برداشته و با وجود محدودیت های جسمی شعار توانستن و افتخارآفرینی را به عرصه ظهور و عمل تبدیل نموده اند.

شرکت گاز استان همدان با تقدیم ۶۰ جانباز معظم و یک آزاده سرافراز و ۱۳۰ رزمنده سهم درخشانی در دوران دفاع مقدس در استان داشته است. محبی نظر ادامه داد: شورای فرهنگی این شرکت از ابتدای دولت سیزدهم با برنامه ریزی و اجرای برنامه های متعددی همچون دیدار و سرکشی از خانواده معظم شهدای شرکت، برگزاری دوره های ورزشی انفرادی، تیمی و دسته جمعی ارتقای توانبخشی جانبازان، مناسب سازی محیط کار و… را برای اولین بار برگزار نموده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار