کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند همدست متهم اصلی که خواهر وی می‌باشد که با هویت جعلی در حال فعالیت خرید و فروش طلا با وجوه کلاهبرداری بود را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند
کد خبر: ۱۰۶۵۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷ 05 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، سرهنگ سامع خورشاد رئیس پلیس فتا استان مازندران در تشریح این خبر اعلام کرد: خواهروبرادری که در پیام رسان واتساپ اقدام به کلاهبرداری می کردند دستگیر شدند. 

دستگیری کلاهبرداران خواهر و برادر در واتس آپ در مازندران
 

سرهنگ خورشاد ادامه داد: با بررسی‌های تخصصی یکی از متهمان اين پرونده ها به صورت حرفه ای، با شاکیان از داخل زندان و از طریق واتساپ تماس می گرفتند و ، آرم واتساپ خود را به آرم یکی از ارگان های دولتی کشور تغییر می دادند تا اشخاص هنگام دیدن این لوگو یا آرم از درست بودن تماس از سوی نهاد مربوطه اطمینان داشته باشند.

رئیس پلیس فتا استان مازندران تسریع کرد:کارآگاهان پلیس فتا موفق شدند همدست متهم اصلی که خواهر وی می‌باشد که با هویت جعلی در حال فعالیت خرید و فروش طلا با وجوه کلاهبرداری بود را مورد شناسایی قرار دهند و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کنند.
سرهنگ خورشاد افزود: متهمان به برداشت غیرمجاز از حساب 14 نفر به مبالغ 10 میلیارد ریال اعتراف کرد ،کماکان سایر اقدامات جهت کشف زویای پنهان و شکات احتمالی ادامه دارد.

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار