سید حسین رهی فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در پی درگذشت استاد اخلاق، خرد و دانایی دکتر سید قادر لاهوتی در جهت پاسداشت این مرد بزرگ به کاربران و فعالان فضای مجازی پیشنهادی داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۵۰۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰ 04 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، سید حسین رهی فعال فرهنگی، اجتماعی و سیاسی در پی درگذشت استاد سید قادر لاهوتی به تمامی فعالان مجازی پیشنهاد داد که در جهت پاسداشت یاد و خاطره آن فقید سعید و ابراز همدردی با خانواده و دوستدارانش، به مدت یک هفته از هرگونه چت و مناقشه و کری خوانی سیاسی در تمامی شبکه‌های اجتماعی به طور کلی پرهیز نماییم.

در متن این یادداشت آمده است؛

بسم الله و هو الباقی

تمنایی از سوز دل با تمامی اهالی رسانه خاصه فعالان شبکه های مختلف اجتماعی کهگیلویه بزرگ

با سلام و احترام و عرض ادب و ارادت

رحلت استاد گرانقدر، سید والا مقام، چهره شاخص فرهنگی و سیاسی کشور، انسانی متدین، خوش‌نام و اخلاق مدار دکتر سید قادر لاهوتی (ره) را به عموم مردم شریف از تمامی اقشار و صنوف خاصه شما سروران ارجمند تسلیت عرض می نمایم.

از آنجاییکه آن زنده یادِ ان شاءالله “جنت مکان” فارغ از تمام محسنات ارزشمندی که دارا بود یک چهره سیاسی برجسته استانی و کشوری بود.

آن نامدار پر آوازه علاوه بر مسند سیاسی و اجرایی(فرمانداری) فعال سیاسی و کاندیدای یکی از جریانات کشور در کهگیلویه بوده که در ۲ دوره کاندیداتوری قریب به ۷۰ هزار بار نام زیبایش بر تعرفه رأی نوشته و به صندوق انداخته شد.

در اکثر مناسبات اجتماعی از جمله؛ فرهنگ و ادب و سیاست و اخلاق‌مداری، رفاقت، مهمان نوازی و مردمداری مریدان و محبان زیادی دارد که اکنون و شاید تا سالها متألم و اندوهبار هستند.

گریزی نیست. این رفتن(فوت) سرانجام همه ما است که بعضا از آن غافل و زمانش را نیز نمی دانیم.

پیشنهاد می گردد در جهت پاسداشت یاد و خاطره آن فقید سعید و ابراز همدردی با خانواده و دوست دارانش حداقل به مدت یک هفته از هرگونه چت و مناقشه و کری خوانی سیاسی در تمامی ابواب موجود از جمله؛ سایت ها و پایگاه‌های خبری، اینستاگرام، واتساپ و توئیتر به طور کلی پرهیز نماییم.

در مقام توصیه نیستم بلکه تمنایی است به حضور محترم تمامی کاربران.

خداوند همه خفتگان در خاک به ویژه عزیز تازه سفر کرده را قرین رحمت بی انتهایش قرار دهد و به همه شما سلامتی و سربلندی عطا فرماید.

با تجدید احترام

ارادتمند، سید حسین رهی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار