تابناک-مدیر عامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری بندرعباس گفت : به منظور ساماندهی و یکپارچه سازی سازه های تبلیغاتی که بیش از ۲ سال در حال اجرا بود تاکنون بیش از ۳۰۰ سازه تبلیغاتی بارکد دار شد .
کد خبر: ۱۰۶۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳ 28 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک از بندرعباس، شهرام آرمان با بیان اینکه این طرح برای سازه هایی همچون بیلبورد ،استرابورد،لمپست و پایه پنل اجرا شده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد و حجم تبلیغات در سطح شهر بالاست و تأثیراتی که این تابلوها  بر تصمیم گیری مردم دارند، ساماندهی و بارکد دار شدن تابلوهای تبلیغاتی امری ضروری است.
این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: تبلیغات اگر به موقع،درست و هدفمند انجام نشود نتیجه ای معکوس برای صاحب آگهی خواهد داشت و در بسیاری از موارد به دلیل نبود ساماندهی، باعث ایجاد مشکلاتی برای مخاطبان می شود .
آرمان گفت:در همین راستا تلاش شده ساماندهی هر چه بیشتر تابلوهای تبلیغاتی موجود را در سطح شهر افزایش دهیم که موجب هماهنگی و مطلوب تر شدن چهره شهر می شود.
وی ادامه داد : قطعاً ساماندهی تابلو های تبلیغاتی ضمن جلوگیری از آشفتگی بصری در سلامت روح و روان شهروندان و نظم بخشی به المان های بصری موثر است.

انتهای پیام/پ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار