فرمانده انتظامی گلبهارخبرداد:
فرمانده انتظامی گلبهارگفت: بارصد اطلاعاتی عوامل انتظامی گلبهار سارقان وکیف قاپ های موبایل شهروندان گلبهار در دام پلیس گرفتارشدند.
کد خبر: ۱۰۶۴۲۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۰ 28 August 2022

به گزارش خبرنگار تابناک ازگلبهار ،سرهنگ محسن صبری پور فرمانده انتظامی شهرستان گلبهار گفت: در پی گزارش چندین فقره موبایل قاپی توسط ۲ جوان در سطح شهرستان گلبهار، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران زبده کلانتری ۱۳ گلبهار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران کلانتری ۱۳ گلبهار با بررسی جغرافیای زمانی و مکانی سرقت ها گشت های هدفمندونامحسوسی را در مناطق آسیب پذیر با همکاری دیگر گشت های انتظامی آغاز کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی پس از انجام تحقیقات گسترده ۲ متهم را در این زمینه شناسایی و آنها را در عملیاتی ضربتی با هماهنگی مقام قضائی دستگیر کردند.

سرهنگ محسن صبری پور گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده و در مواجهه با پلیس و مستندات کشف شده و ادله پلیسی به ۵ فقره موبایل قاپی در سطح شهرستان گلبهار با همکاری فردی دیگر اعتراف که تحقیقات برای دستگیری همدست یاهمدستان متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی گلبهارگفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی درپایان گفت: شهروندان محترم درصورت مواجهه با چنین رفتار های هنجار شکنانه مراتب رادراولین فرصت با سامانه خدمات پلیسی ۱۱۰درجریان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار