در شورای اداری گچساران مطرح شد :
فرماندار گچساران : من اهل حاشیه نیستم، اما در جایی که بفهمم کسی می‌خواهد حاشیه درست کند هیچ محافظه کاری ندارم . من از این به بعد کسی که صدایش در بیاید را رسوا می‌کنم و تمام اسناد آن‌ها را منتشر میکنم و تا الان خیلی حرمت نگه داشتم، ولی بیشتر از این نمی‌توانم.
کد خبر: ۱۰۶۲۶۴۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۰ 20 August 2022
مدیرانی که حتی توان یک مصاحبه ندارند! / انتقاد از مسئولین فراری از مناسبت های مذهبی و نماز جمعه ! / واکنش به یک اظهار نظر در فضای مجازی !/ اگر توانایی داشتید 10 سال کاری انجام می دادید! / تهدید دیهیم خوب به افشاگری و انتشار اسناد تخلف!

جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت و موضوع هفته دولت و مشکلات شهرستان با حضور اعضای شورای تامین و مدیران در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فرماندار شهرستان گچساران در این جلسه ضمن تبریک هفته دولت و بازگشت غرور آفرین آزادگان عزیز به کشور گفت: عزت و استقلال کشور را مدیون این عزیزان هستیم، ولی متاسفانه خیلی از آزادگان و ایثارگران هنوز معضل بیکاری دارند که این موضوع برای ما مسئولین شرم آور است و بنا بر گزارش ادارات سهم ایثارگری در استخدام ادارات نادیده گرفته شده است.
دیهیم خوب با بیان اینکه ازادگان، یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و باید ارج نهاده شوند، افزود: ما وظیفه داریم در قبال این عزیزان به دلیل احترام شخصی و پایداری انقلاب اسلامی نهایت احترام را بگذاریم و مشکلات آن‌ها را رفع کنیم.
وی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: هدف اصلی بزرگداشت هفته دولت، ارائه گزارش عملکرد ادارات برای تبیین و روشن شدن مردم می‌باشد و باید این گزارش‌ها بر اساس صداقت باشد تا همراهی مردم با مسیولین بیشتر شود.
دیهیم خوب یادآور شد: دولت انقلابی برای ما یک معیار است و کسی هم در این دولت کار میکند باید فاکتور و الگو انقلابی داشته باشد تا مسیر دولت برای مردم مشخص شود.
وی با اشاره به اینکه امسال به نام تولید نام گذاری شده افزود: تولید کلید مشکلات را حل میکند، ولی متاسفانه پیچ و خم زیادی در ادارات دارد که مدیران باید مانع تولید را بردارند و با سرمایه گذار جهت سرمایه و تولید در شهرستان همکاری کنند.
فرماندار گچساران ضمن گلایه از شرکت نکردن بیشتر مدیران و کارکنان ادارات شهرستان در مراسمات مذهبی و نماز جمعه، بیان داشت: متاسفانه بعضی از مدیران در حوزه اداری، جذب و تخصیص اعتبارات کم کاری میکنند، اگر مدیری نمی‌تواند یک مجموعه را اداره کند ادامه کار به صلاح مردم نیست و باید کنار رود.
وی افزود: سال گذشته کل اعتبار یکی از ادارات شهرستان که بالغ بر ۳میلیاردو و ۵۰۰میلیون تومان بود فقط بابت بدهی آن اداره پرداخت شد.
دیهیم خوب با بیان اینکه مدیر باید شجاع و پاسخ گوی خبرنگاران و اصحاب رسانه باشد عنوان کرد: مدیری که نتواند مصاحبه و مشکلات اداره اش را بیان کند ضعف خود را نشان داده و باید کنار برود، چرا که اگر مدیری مشکل یا تخلفی در کارش نباشد می‌تواند با شجاعت تمام جوابگوی مردم و رسانه باشد.

وی با گلایه از بیان مشکلات گلزار شهدا از زبان امام جمعه شهرستان در خطبه‌های نماز جمعه و ادعای نماینده سابق شهرستان در فضای مجازی بابت حل مشکلات و کمبود‌های گلزار شهدا گفت: ما از امام جمعه شهرستان به عنوان پدر معنوی انتظار داشتیم قبل از اینکه در خطبه‌های نماز جمعه این موضوع را مطرح کنند به فرمانداری یا اداره مربوطه میگفتند تا مشکل حل شود.
دیهیم خوب افزود: بعضی از افراد در فضای مجازی و رو در رو بیان میکنند که اگر نمی‌توانید مشکل گلزار شهدا را حل کنید بگذارید تا خیر بیاوریم و یا عملکرداستاندار را زیر سوال می‌برند و من گفتم شما اگر می‌خواستید کاری انجام دهید در این ۱۰سال گذشته انجام می‌دادید با شعار دادن چیزی حل نمی‌شود.
وی اظهار داشت: شما یک نیروی انقلابی مانند استاندار را زیر سوال می‌برید و می‌گویید نمی‌تواند، ولی خود شما چه کاری انجام دادید که اینقدر ادعا می‌کنید.
فرماندار گچساران با بیان اینکه من اهل حاشیه نیستم، اما در جایی که بفهمم کسی می‌خواهد حاشیه درست کند هیچ محافظه کاری ندارم گفت: من از این به بعد کسی که صدایش در بیاید رسوا می‌کنم و تمام اسناد آن‌ها را منتشر میکنم و تا الان خیلی حرمت نگه داشتم، ولی بیشتر از این نمی‌توانم.
وی اظهار داشت: اگر دوستان بخواهند این حاشیه‌ها را ادامه دهند در جلسات بعد همه تخلفات و سند‌های موجود را به خبرنگاران نشان خواهم داد، چرا که ما آمده ایم که جلوی این تخلفات را بگیریم و تا به الان موفق بودیم.
وی با بیان اینکه تا کنون توانستیم در مورد زمین خواری ۱۳۰هکتار زمین را برگردانیم، عنوان کرد: این‌ها اسناد و تخلفاتی هستند که صورت گرفته و من تاکنون وارد حاشیه‌ها نشدم، ولی اگر دوستان رعایت نکنند همه آن‌ها را منتشر میکنم.
دیهیم خوب افزود: شما بروید نگاه کنید و ببینید تاکنون استاندار چقدر برای استان پول و اعتبار جذب کرده، ولی شما در طول ده سال چکار کردید، به همه ادارات نوشتم کل عملکرد نمایندگان از دوره آقای جعفری، سید قدرت حسینی، تاجگردون و سید ناصر حسینی را به صورت نمودار ارایه و این مدرک را رسانه‌ای خواهم کرد تا مردم بفهمند.
وی با اشاره به بدهی بالای ادارات از جمله بدهی ۵۰میلیاردی بیمارستان شهید رجایی و گرو گرفتن دستگاه رادیو لوژی بابت بدهی و کمبود سرم در بیمارستان گفت: ادارات این شهر در ابتدای شروع فعالیتم بدهکار بود و شهری که این همه بدهکاری داشته باشد با یک ماه یا ده ماه حل نخواهد شد و دوستان اگه بخواهند ادامه دهند با اسناد نشان خواهم داد که قرار داد پیمانکار گلزار شهدا ۷۵۰میلیون بوده، ولی ۷۰۰میلیون طلب دارد، مگر شما چکار کردید که در فضای مجازی اعلام می‌کنید من درستش میکنم چرا سیاه نمایی می‌کنید.
وی افزود: اگر بنا به خرج کردن باشد ما از شما بهتر خرج و کلنگ زنی میکنیم، پروژه بدون شناسنامه که پروژه حساب نمی‌شود و این‌ها را مردم باید بدانند و خواهش میکنم بگذارید شهر در آرامش باشد، من با هیچ مدیری پیمان اخوت نیستم و هر مدیری بخواهد کم کاری کن؛ و به مردم دروغ بگوید باید با آن برخورد شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار