مدیر مرکز پاسخ گویی ۱۳۷ شهرداری همدان:
مدیر مرکز پاسخ گویی ۱۳۷ شهرداری همدان از فعال بودن سامانه ۱۳۷ در کنار مدیریت شهری و مردم در بارندگی اخیر خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۹۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۳ 31 July 2022

 

به گزارش تابناک همدان، سعید خوشبخت با بیان اینکه شبکه پاسخگویی ۱۳۷ شهرداری همدان در بارندگی اخیر به صورت ۲۴ ساعته و شبانه روزی در کنار مدیریت شهری و مردم بوده است اظهار داشت: به محض شروع بارندگی و لزوم دریافت پیام ها و اطلاع رسانی در خصوص مشکلات مربوط به آبگرفتگی و پس زدگی فاضلاب، مجموعه سامانه ۱۳۷ آماده دریافت گزارش ها و پیام های مردم بود. وی ضمن تشریح گزارشات مردمی در خصوص بارندگی اخیر افزود: در این سامانه ۵۲۰ مورد تماس و ۸۰۱ مورد تعداد پیام دریافتی مربوط به آبگرفتگی دریافت و پیگیری شده است.


وی بیشترین تماس ها و پیام های مرتبط به آبگرفتگی را مربوط به مناطق سه و چهار دانست و گفت: شهرک اندیشه، شهرک مدنی، خضر و قاسم آباد درمنطقه سه و شهرک فرهنگیان و حصار امام در منطقه چهار بیشترین تماس و پیام را در خصوص آبگرفتگی داشته اند.


مدیر مرکز پاسخ گویی ۱۳۷ شهرداری همدان با اشاره به پاسخگویی منظم به مسائل و مشکلات خدماتی، عمرانی و سایر حوزه های مختلف مدیریت شهری به شهروندان گفت: سامانه پاسخ گویی ۱۳۷ به صورت شبانه روز آماده دریافت هرگونه تماس شهروندان و رسیدگی به مشکلات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار