در جلسه شورای تربیت بدنی و ورزش شهرستان مطرح شد؛ جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با دارا بودن بیش از ۸۰۰۰ نفرعضو داوطلب فضای ورزشی ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۷۴۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۸ 21 July 2022

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان در جلسه شورای اداری امروز این شهرستان از فرماندار درخواست نمود برای داوطلبان این جمعیت، زمین ورزشی در نظر گرفته شود.

به گزارش تابناک همدان، احمد مطلبی با حضور در شورای اداری امروز که به ریاست فرماندار همدان تشکیل شد گفت جمعیت هلال احمر شهرستان همدان بیش از ۷۰۰ عضو جوان و ۳۵۰ عضو داوطلب تخصصی دارد که در سامانه امداد یار ثبت رسمی شده اند و با این جمعیت همکاری دارند.


وی با اشاره به اجرای برنامه های مختلف امدادی ،فرهنگی ورزشی جهت اعضای داوطلب، افزود جذب و نگهداری اعضای داوطلب مستلزم داشتن امکانات رفاهی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی می باشد ولی متاسفانه هلال احمر شهرستان همدان فاقد فضای ورزشی مناسب می باشد.


رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان با بیان مشکلات ورزشی و نیازهای جمعیت هلال احمر شهرستان همدان خواستار مساعدت و توجه ویژه مسئولین شهرستانی به این جمعیت شد.


مطلبی از فرماندار محترم شهرستان درخواست نمود که با اختصاص زمین مجاور ساختمان اداری جمعیت هلال احمر در شهرک مدنی به این امر و ساخت سالن ورزشی چند منظوره در دو طبقه در راستای ارتقاء و حفظ آمادگی جسمانی کارکنان امدادگران و نجاتگران مساعدت نموده و دستور مقتضی را صادر نمایند.


محمدی فرماندار همدان با اشاره به فعالیت های بشردوستانه از اقدامات ارزشمند این نهاد مردمی در حوزه ورزش تشکر نمودند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار