کد خبر: ۱۰۵۶۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 15 July 2022

استاندار همدان، با حضور در عهدواره منطقه‌ای قیام(ستادمردمی جبهه فرهنگی اجتماعی همدان) که در سالن همایش‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار شد، گفت: تلاش و زحمات ستاد مردمی جبهه فرهنگی-اجتماعی استان همدان در برگزاری عهدواره منطقه‌ای قیام با حضور حلقه‌های میانیِ عام و خاص شهرستان‌های ایلام، کردستان و قزوین، قابل تقدیر و تشکر است.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: امروز وظیفه‌ی همه ما است تا در راستای جهاد تبیین به عنوان تکلیفی که مقام معظم رهبری آن را تعیین نمودند، اقدام و تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه جبهه کفر و نفاق یکپارچه و متحد با تمام توان در مقابل اسلام و نظام ایستاده است، اذعان کرد: دشمنان از هر ابزار‌ و وسیله‌ای استفاده می‌کنند تا صفوف به‌هم فشرده‌ی اقشار مختلف مردم را به هم بریزد و بین مردم و نظام شکاف ایجاد کند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه تمام تلاش دشمنان نظام و انقلاب این است که به ما القا کنند که توان ایستادن در مقابل استکبار را نداریم، افزود: امروز جمهوری اسلامی و در راس آن مقام معظم رهبری خار چشم مستکبران و منافقان است.

به گفته وی، بالاترین توانمندی جمهوری اسلامی، اتکا به نیروی مردمی است که پایه و اساس مشروعیت و مقبولیت نظام ما را شکل داده است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نیروی بازدارنده پر قدرتی که امروزه جمهوری اسلامی آن را به دست آورده، با تکیه بر علم و دانش جوانان این کشور ممکن شده است.

قاسمی فرزاد در خصوص ایجاد گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب گفت: باید در مناطق و شهرها تبیین و ترویج پیدا کند زیرا ترویج و تبلیغ گفتمان انقلاب اسلامی و بیانیه گام دوم انقلاب، می‌تواند به تقویت معنویت در بین مردم کمک و به کارهای فرهنگی انسجام بخشد.

استاندار همدان اشاره کرد: قبل از انقلاب کانون‌های قرآنی با محوریت روحانیت و افراد متدین در مناطق، محلات و کوچه‌ها برگزار می شود امروزه امیدواریم عهدواره منطقه‌ای قیام مدلی باشد برای تبلیغ، ترویج اسلام و محوری برای انسجام بخشی و وحدت در راستای اقدامات فرهنگی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار