کد خبر: ۱۰۴۹۷۸۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷ 11 June 2022
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان از اجرای حدود ۴۴ کیلومترلکه گیری و روکش آسفالت محور‌های ارتباطی استان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، صفر صادقی راد اظهار داشت: این اداره کل با هدف تأمین ایمنی عبور و مرور، کاهش میزان خرابی راه و افزایش عمرآن، کاهش هزینه‌های استهلاک وسایل نقلیه و همچنین ایجاد شرایط مناسب برای رسیدن به موقع به مقصد، اقدام به لکه گیری و روکش آسفالت کرده است.

وی افزود: با توجه به ویژگی شاخص توریستی بودن این استان روکش آسفالت محور‌های شریانی و اصلی می‌تواند نقش مهمی را در بهبود سفر گردشگران و ایمنی کاربران جاده‌ای ایفا کند.

صادقی راد ادامه داد: استان همدان از جمله استان‌هایی است که از نظر شرایط جغرافیایی و گردشگری منطقه و تعدد روستاها، بسیار پر رفت و آمد بوده به همین دلیل ایمن سازی و بهسازی راه‌های ارتباطی استان از جمله فعالیت‌های مهم این اداره کل به شمار می‌رود از این رو عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان به طور جدی در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان با اشاره به اهمیت زیرساخت جاده‌ای مناسب در کاهش خسارات مالی و جانی از سویی و حمل و نقل تولیدات کشاورزی از سوی دیگر ابراز امیدواری کرد: موثرترین شرایط برای حمل و نقل آرام و ایمن، داشتن یک رویه سالم راه همراه با نصب علائم ایمنی لازم بوده تا بتوان با خیالی آسوده تردد کرد و از جمله اهدافی که این اداره برای دستیابی به آن تلاش می‌کند مطالعه و فراهم کردن طرح‌های لازم برای انجام و اجرای رویه‌های آسفالتی مناسب و اقتصادی بودن آن است.

این مسئول خاطرنشان کرد: به همین منظور از ابتدای سال تاکنون عملیات لکه گیری وروکش راه‌های شریانی، فرعی و روستایی استان در دست اقدام است که تاکنون حدود ۴۴ کیلومتر از این محور‌ها انجام شده است.

صادقی راد یادآور شد: اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان تا پایان فصل کاری (قبل از سرد شدن هوا) دز استان ادامه خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار