روز گذشته بازی تیم های فوتبال نساجی و تراکتورسازی از سوی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ لغو شد و یک دلیل آن آلودگی هوا اعلام شد!؟
کد خبر: ۱۰۴۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸ 01 June 2022

به گزارش تابناک مازندران، از سوی سازمان لیگ فوتبال دیدار تیم های فوتبال نساجی و تراکتور در حالی لغو شد که سازمان لیگ حتی به خاطر آلودگی هوا حاضربه تاخیر در برگزار بازی‌ها نبود. 

چرا دیدار تیم فوتبال نساجی و تراکتورسازی لغو شد؟
 


روز گذشته دیدار دو تیم نساجی مازندران و تراکتور تبریز در هفته پایانی لیگ برتر لغو و پرونده‌ای جهت بررسی به دلیل اعلام نشدن محل میزبانی از سوی باشگاه نساجی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال شد.

این در حالیست که بر اساس اظهارات هر دو طرف مسابقه، برنامه برگزاری بازی از سوی سازمان لیگ به آن‌ها اعلام شده بود. به همین خاطر کاروان هر دو تیم در ورزشگاه دستگری حاضر شدند اما لغو بازی در فاصله کمی از زمان اعلام شده، به اطلاع هردو طرف رسید. البته باشگاه نساجی قصد داشت این دیدار را برای برپایی جشن قهرمانی در ساری برگزار کند. به همین خاطر از چند روز قبل هماهنگی‌های لازم را درون استان مازندران انجام داد و مکاتباتی نیز با فدراسیون و حیدربهاروند صورت گرفت اما با این درخواست مخالفت شد تا باشگاه شمالی تصمیم به برگزاری مسابقه در ورزشگاه دستگردی بگیرد. 

 

ایزد سیف‌الله پور مدیر عامل باشگاه نساجی روز گذشته در این خصوص اعلام کرد: "قرارداد این بازی با ورزشگاه پاس قوامین بسته و هماهنگی لازم هم با نیروی انتظامی از طریق همین ورزشگاه انجام شد. مگر دو هفته قبل با تیم هوادار در همین ورزشگاه پاس قوامین بازی نکردیم؟ اشکالش کجا بود که بازی امروز برگزار نشد. اینکه فوتبال نیست. یک دورهمی است که هر وقت هوس کردند فوتبال برگزار کنند، هر وقت هم هوس کردند بازی نکنند، درش را تخته کنند. همین یک شب بیش از 200 میلیون تومان برای ما هزینه داشت. میزبان، داور، ورزشگاه و هتل را جداگانه حساب کردیم. چرا اصلاً این بازی به تأخیر افتاد؟ این مسابقه قرار بود 8 خرداد برگزار شود. الان دوستان ورزشگاه را برای مسابقه شهرخودرو و فولاد (در روز پنجشنبه) آماده می‌کنند. چرا مسابقه فجر و پرسپولیس در تهران برگزار می‌شود؟ اسم ا ین فوتبال را عوض کنید و بگویید فوتبال دورهمی که توسط رئیس فدراسیون، دبیرکل فدراسیون، رئیس سازمان لیگ اداره نمی‌شود. دو سه نفر نشسته‌اند اگر تصمیم بگیرند فوتبال برگزار می‌شود و اگر نه برگزار نمی‌شود. روزی که اعلام کردید بازی‌ها برگزار نمی‌شود آلایندگی هوا 157 بود، ما در آلایندگی 270 با پرسپولیس بازی کردیم. 

 

 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار