پیام تبریک رئیس آموزش و پرورش لنده به مناسبت روز معلم؛
عبد الرحیم آهنین جان رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در پیامی فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.
کد خبر: ۱۰۴۲۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷ 02 May 2022

رییس آموزش و پرورش شهرستان لنده در   پیامی، فرا رسیدن روز معلم و هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم را به جامعه بزرگ فرهنگیان به ویژه فرهنگیان زحمتکش و پرتلاش شهرستان لنده تبریک گفت.

در این پیام آمده است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم
الذی عَلم بالقلم علم اِلانسانَ ما لَم یَعلم
معلم، ایمان را بر لوح جان و ضمیر‌های پاک حک میکند و ندای فطرت را به گوش همه می رساند. معلم سیاهی جهل را از دل‌ها می‌زداید و زلال دانایی را در روان بشر جاری می‌سازد.

دغدغه معلم همیشه این است که حیات بشر، بر مدار ارزش‌ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا و مکتب و دین، همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه‌ای را مجال تجاوز به فرهنگِ ارزشی دین و میهن فراهم نیاید.
تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند، این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه آفرینش درآمد. انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس «معلم» ثبت کرده است.
اینجانب ضمن تبریک عید سعید فطر آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه بندگان خوب خد ادر ماه رحمت و مغفرت ضیافت الهی و گرامیداشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام، استاد شهید مرتضی مطهری و تبریک هفته تجلیل از مقام شامخ و بزرگ معلم، بدین وسیله از زحمات و تلاش‌های خالصانه شما همکاران فرهنگیان فرهیخته و طلایه داران علم و ادب در انجام مطلوب وظیفه سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می‌نمایم.موفق و پیروز باشید.
سفیر خدمتگزار شما عبدالرحیم آهنین جان 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار