مردم روزه دار و مومن خوزستان با برگزاری آیین‌های عزاداری و راه انداختن دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در سوگ شهادت امیر مومنان امام علی(ع) اشک ماتم ریختند.
کد خبر: ۱۰۴۰۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴ 23 April 2022

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سالروز شهادت نخستین اختر تابناک ولایت و امامت حضرت علی (ع) مردم ولایتمدار خوزستان در شهرها و مناطق روستایی  در غم شهادت جانکاه مولای متقیان حضرت علی (ع) سوگوار و عزادار هستند و با حضور در آیین‌های عزاداری ، در فراق آن امام همام اشک ماتم می‌ریزند.

مردم خداجوی خوزستان شب و روز ۲۱ ماه مبارک رمضان مصادف به شهادت امام علی (ع)، با حضور در مساجد، تکایا و بقاع متبرکه با برپایی آیین‌های عزاداری و مرثیه سرایی، در سوگ مولای متقیان حضرت علی (ع) اشک ماتم ریختند.

پخت غذای نذری و توزیع در بین نیازمندان و ایتام و راه اندازی دسته‌های سینه زنی و زنجیر زنی در خوزستان از جمله برنامه‌هایی بود که در سالروز شهادت امام علی(ع) برگزار شده است.

موکب هایی با عنوان ایستگاه افطار در سطح شهرستان های خوزستان در شب های احیا و به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) از سوی مردم و شهرداری ها راه اندازی شده است که به روزه داران غذا و مواد خوراکی ارایه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار