ابراهیم رئیسی، چه در زمانی که پا به میدان انتخابات گذاشت و چه اکنون که در قامت ریاست جمهوری‌ست، بارها وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن را تکرار کرده است. غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به
کد خبر: ۱۰۳۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۲ 16 April 2022

به گزارش تابناک مازندران از انتخاب ، نماینده مردم بهشهر اظهار داشت ؛ در جلساتی که با دولت و وزیر داشته‌ایم، خود را به ساخت ۴ میلیون مسکن متعهد می‌دانند؛ چرا که در انتخابات شعار رئیس‌جمهوری بود.حتی پیش از اینکه این دولت بر سر کار بیاید، مجلس قانون مربوط به آن را هم تنظیم کرده بود.

بنابراین از بعد قانونی زمان برای دولت جلو افتاده است و نمی‌تواند بهانه انتظار برای قانون را بیاورد.

نماینده مردم بهشهر در مجلس درباره وعده‌ دولت مبنی بر ساخت سالانه یک میلیون مسکن، اظهار کرد: آنچه در جلسات ما با آقای وزیر مطرح شده، این است که بیش از ۲ میلیون زمین برای طرح جهش مسکن تهیه کرده‌اند و آماده‌ شروع عملیات ساختمانی‌ هستند. اگر بخواهیم قضاوت کنیم به نظرم می‌رسد که وزارتخانه هنوز نمره قبولی ندارد. با توجه به اینکه حدود هفت هشت ماهی است که دولت مستقر شده است، ما هم در جلسات منتقد این امر هستیم.

ابراهیم رئیسی، چه در زمانی که پا به میدان انتخابات گذاشت و چه اکنون که در قامت ریاست جمهوری‌ست، بارها وعده ساخت سالانه یک میلیون مسکن را تکرار کرده است. غلامرضا شریعتی، عضو کمیسیون عمران مجلس در پاسخ به این پرسش که با گذشت نزدیک به ۱۰ ماه از روی کار آمدن این دولت، تا کنون چه میزان مسکن ساخته شده است، گفت: اطلاع دقیقی از اینکه چه قدر مسکن ساخته شده است ندارم ولی آنچه در جلسات ما با آقای وزیر مطرح شده، این است که بیش از ۲ میلیون زمین برای طرح جهش مسکن تهیه کرده‌اند و آماده‌ی شروع عملیات ساختمانی‌ هستند. معمولا در این جلسات مشترک و فشرده‌ای که بین مجلس، معاونان وزارتخانه و شخص وزیر تشکیل می‌شود، درباره روند پیشرفت این قانون صحبت می‌کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار