هزار و ۲۹۱ بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان بابل در این مدت برای دریافت سه هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۳۹۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲ 15 April 2022

به گزارش تابناک مازندران از روابط عمومی جهاد کشاورزی، مدیر جهاد کشاورزی بابل گفت: پارسال ۹۴۸ میلیارد ریال تسهیلات بانکی بسته رونق تولید، مشاغل خانگی، مکانیزاسیون بخش کشاورزی و دامدار کارت در این شهرستان جذب شد.


محسن علی گل زاده افزود: هزار و ۲۹۱ بهره بردار بخش کشاورزی شهرستان بابل در این مدت برای دریافت سه هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۲۱۴ میلیون ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل یاد اور شد:  با حمایت دولت در قالب اعطای تسهیلات بانکی، پارسال به ۴۷۱ بهره بردار بخش کشاورزی این شهرستان، ۹۴۸ میلیارد و ۱۷۲ میلیون ریال تسهیلات بانکی بسته رونق تولید، مشاغل خانگی، مکانیزاسیون کشاورزی و دامدار کارت پرداخت شد.

علی گل زاده افزود: پرداخت تسهیلات بسته رونق تولید در قالب سامانه بهین یاب ۳۱ مورد به مبلغ ۷۴۰ میلیارد ریال با اشتغالزایی برای ۱۰ نفر و تثبیت اشتغال قبلی بود.

وی جذب تسهیلات مشاغل خانگی را ۳۴ مورد به مبلغ ۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات شامل بخش پشتیبان به تعداد یک نفر به مبلغ ۲ میلیارد ریال و بخش مستقل به تعداد ۳۳ نفر به مبلغ ۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال بود.

علی گل زاده درخصوص جذب تسهیلات مکانیزاسیون کشاورزی، اظهار کرد: پارسال  ۹۷ نفر از متقاضیان ماشین آلات کشاورزی در این شهرستان از ۱۳۰ میلیارد و ۶۳۲ میلیون ریال تسهیلات توسعه مکانیزاسیون کشاورزی برخوردار شدند.

به گفته این مسوول، این تسهیلات برای خرید ۶ دستگاه کمباین، ۵۶ دستگاه تراکتور، ۲۴ دستگاه تیلر و ۱۱ دستگاه نشاکار پرداخت شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بابل گفت : پارسال  ۳۱۱ دامدار بابلی موفق به دریافت ۶۸ میلیارد و ۸۷۵ میلیون ریال تسهیلات دامدارکارت شدند.

 
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار