سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت و دستگیری 41 سارق خبر داد
کد خبر: ۱۰۳۹۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۹ 14 April 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 24/01/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
اجرای اولین طرح عملیاتی ظفر در مازندران 
جانشین انتظامی استان مازندران از اجرای مرحله نهم طرح عملیاتی ظفر در 6 شهرستان با رمز عملیاتی "يا خدیجه کبری(س) " به منظور افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید موسی حسینی در تشریح این خبر، گفت: در راستای اجرای تدابیر سردار فرمانده انتظامی استان مازندران،  اولین طرح ظفر در سال جدید با بکارگیری 129 تیم عملیاتی متشکل از 524 مامور بصورت همزمان در 6 شهرستان ساري، گلوگاه، سوادکوه، نوشهر، تنکابن و سیمرغ به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: این طرح با دو هدف کلی، افزایش احساس امنیت عمومی برای شهروندان و برخورد قاطع با بر هم زنندگان نظم و امنیت بویژه سارقان، اراذل و اوباش، قاچاقچیان و خرده فروشان موادمخدر بمنظور ارتقای امنیت اجتماعی اجرا شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران تصریح کرد: در اجرای این طرح 17 عامل افیونی و 48 معتاد متجاهر دستگیر و در مجموع 37 کیلو گرم انواع مواد مخدر از آنان کشف شد.
سرهنگ حسینی از عملیات ویژه مقابله با سرقت و دستگیری 41 سارق خبر داد و اظهار داشت: در این طرح 118 نفر از مجرمان تحت تعقیب مراجع قضائی شناسایی و دستگیر شدند.
وی از دستگیری 6 نفر از اراذل و اوباش و کشف 10 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز در سطح استان خبر داد و گفت: در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا، 14 تن چوب جنگلی و 2 دستگاه ماینر قاچاق نیز کشف شد.
جانشین انتظامی استان مازندران از توقیف 45 خودرو و 12 موتورسیکلت به دلیل ایجاد مزاحمت برای مردم و رعایت نکردن قرانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در این طرح نیز خبر داد.
سرهنگ حسینی از ادامه این طرح ها در سال جدید خبر داد و با اشاره به عزم قاطع پلیس در مقابله با هرگونه ناهنجاری های اجتماعی و مقابله با مخلان نظم و امنیت عمومی از مردم خواست: برای برقراری نظم و امنیت مطلوب جامعه با پلیس همکاری لازم را داشته باشند.
------------------------
اجرای موفق طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ساری/ کشف 10 کیلو مواد مخدر و 13 تن چوب چنگلی قاچاق 
فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 27 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه در طرح ارتقای امنيت اجتماعي ، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز شهرستان ساری به مرحله اجرا در آمد .
وی افزود: در اجراي اين طرح با هماهنگي قضائي، ماموران انتظامی در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 27 متهم به سرقت، 21 عامل تهیه و توزیع موادمخدر و 26 متهم تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: کشف 10کیلوگرم مواد مخدر، کشف 2 خودرو، 3 موتورسیکلت، 13تن انواع چوب قاچاق، 132 قلم لوازم خانگی،94 راس دام ، 3 هزار نخ سیگار قاچاق،300 متر کابل برق و ... از جمله کشفیات این طرح بوده است .
سرهنگ حسن زاده از توقیف30 خودرو و 10موتورسیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقای امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.
-----------------------
دستگیری 27 سارق و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر در بابل 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی فاتح و دستگیری 27 سارق و عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمدزمان شالیکار در تشريح اين خبر،گفت: در راستاي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلب رضايت عمومي مردم در 24 ساعت گذشته طرح فاتح در حوزه سرزمینی کلانتری 11 و 12 شهرستان بابل به مرحله اجرا در آمد.
وی افزود: در اجرای این طرح یکی از توزیع کنندگان مواد مخدر با 3 کیلو و 200 گرم تریاک و یک دستگاه خودرو سرقتی کشف، تعداد 10 دستگاه خودرو و 11 دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و 26 سارق دستگیر و تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ محمد زمان شالیکار بیان داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون از 145 باب واحد صنفی بازدید بعمل آمد که در همین راستا 2 واحد صنفی متخلف پلمپ، 66 اخطار تعطیلی به علت عدم رعایت ضوابط و نداشتن پروانه کسب صادر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بابل در پایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده و برخورد با هر گونه جرم و ناهنجاری در شهرستان بویژه در زمینه توزیع انواع مواد مخدر و روزه خواری، مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی110 اعلام تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.
---------------------------
دستگيری سارق لوازم داخل خودرو در آمل 
فرمانده انتظامي شهرستان آمل از دستگيري سارق حرفه ای لوازم داخل خودرو با 20 فقره سرقت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: در پي وقوع سرقت متعدد لوازم داخل خودرو، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي افزود: مأموران کلانتری12شهرستان آمل با انجام سري اقدامات اطلاعاتی و تخصصي، این سارق حرفه ای را شناسايي و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگير کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان آمل، تصریح کرد: متهم در بازجوئي های تخصصی پليس، به 20 فقره سرقت داخل خودرو اعم از ضبط و باند و لوازم شخصی اعتراف کرد.
سرهنگ داداش تبار با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، موضوع را سريعاً از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
--------------------------
دستگیری سارق سیم برق با 7 فقره سرقت در رامسر 
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر از دستگیری سارق حرفه ای سیم برق با 7 فقره سرقت خبر داد 
سرهنگ سید جلیل نبوی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت : در پی وقوع سرقت سیم برق در شهرستان رامسر موضوع در دستور کار ماموران کلانتری12 قرار گرفت.
وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده با تلاش شبانه روزی و تحقیقات تخصصی خود موفق به شناسایی سارق حرفه ای و سابقه دار در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان رامسر، تصریح کرد: متهم پس از هماهنگی های قضائی در حین سرقت و طی یک عملیات ضربتی دستگیر شد.
سرهنگ نبوی در ادامه اظهار داشت: متهم در تحقیقات تخصصی به 7 فقره سرقت سیم برق در سطح شهرستان اعتراف کرد و از خودروی وی مقادیری سیم وکابل برق  و تعدادی کنتور برق مسروقه کشف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
وی در پایان با تأکید بر اینکه پلیس از هیچ تلاشی برای مقابله با سارقان و بالا بردن احساس امنیت در جامعه فروگذار نخواهد کرد از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک با تماس 110 موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
--------------------------
آزادسازی 16 هزار متر از اراضي جنگلی در گلوگاه 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از رفع تصرف 16هزار متر مربع از اراضی جنگلی به ارزش 30 ميليارد ريال خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دريافت خبری مبني بر تصرف اراضی جنگلی توسط افرادي سودجو در ییلاقات شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی، افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی های قضائی در اقدامی عملیاتی با همکاری كارشناس اداره منابع طبیعی و جنگلداری، 16 هزار متر مربع از اراضی جنگلی که به صورت غيرقانوني به تصرف زمینخواران در آمده بود را رهاسازی و به دامان طبیعت بازگرداندند.
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه با اعلام اينكه 2 متهم اين پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند، تصريح كرد: کارشناسان ارزش زمین‌هاي تصرف شده را بالغ بر 30 میلیارد ریال اعلام كردند.
سرهنگ کلوانی در پايان حفظ و حراست از منابع طبیعی را وظیفه ملی عنوان كرد و از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از تصرف اراضي ملی و جنگلی توسط افراد سودجو را براي اقدام قانوني به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش دهند.
----------------------
دستگیری سارق اماکن خصوصی با 8 فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 8فقره سرقت، خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت اماکن خصوصی در شهرستان نکا، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات پلیسی، یکی از سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های فنی تاکنون به 8 فقره سرقت اعتراف کرد، اظهار داشت: ماموران کلانتری در گشت های هدفمند خود، 3 سارق کابل برق با 6 فقره سرقت را نیز دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدارهاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
------------------------
دستگیری سارقان مزارع و باغات در بهشهر 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از شناسايي و دستگيري 8 سارق و اعتراف به 14فقره سرقت از مزارع و باغات در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسن عنایتی گنجی با اعلام این خبر، بیان داشت : در پی وقوع چندین فقره سرقت از مزارع و باغات در سطح شهرستان بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه 8 سارق را در این ارتباط شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را دستگیر کردند.
سرهنگ عنایتی، تصريح کرد : متهمان در بازجویی های ماموران انتظامی به 14فقره سرقت از مزارع و باغات کشاورزی اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی در پایان از شهروندان خواست: اطلاعات و اخبار خود در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را سريعاً از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.
------------------------------
بازداشت راکبان شرور در طرح ضربتی پلیس بابلسر 
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری 6 شرور قمه به دست خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر، گفت: در پی درگیری با قمه و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان توسط راکبان دو دستگاه موتورسیکلت در سطح شهر بابلسر، موضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت بلافاصله ماموران پلیس امنیت عمومی، متهمان که در خیابان شریعتی این شهرستان با تهدید سلاح سرد علیه یکدیگر بودند را شناسایی کردند.
وی، افزود: در عملیاتی ضربتی تمامی 5 نفر این افراد که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان نیز شده بودند دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ زارع در ادامه به افرادی که بخواهند با قدرت نمايي و حرکات غير متعارف آرامش عمومي شهروندان را خدشه دار کنند، هشدار داد: قطعاً کسانی که بخواهند امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.
فرمانده انتظامی بابلسر در خاتمه خاطرنشان کرد: پليس هرگز اجازه نخواهد افراد شرور و اوباش با قدرت پوشالي و کذايي خود، امنيت و آرامش شهروندان را مختل کنند.
-----------------------خبرنگارخبرگزاری تابناک استان مازندران سلمان مهدوی-

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار