کد خبر: ۱۰۳۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۲ 30 September 2015
مدیرکل آموزش و پرورش از توزیع 420هزار پاکت جشن عاطفه‌ها به مناسبت هشتم مهر در مدارس استان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه البرز، خسرو ساکی در مراسم متمرکز استانی جشن عاطفه‌ها که در دبیرستان دخترانه پردیس ناحیه چهار آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار شد، اظهار کرد: دانش‌آموزان عزیز البرزی در جشن عاطفه‌ها آنچه را که به آن عشق می‌ورزند بین هم‌نوعان تقسیم می‌کنند و با عشق، علاقه، مهر و محبت هدایای خود را به پایگاه‌های جشن عاطفه‌ها اهدا می‌کنند.

وی با بیان این‌که جشن عاطفه‌ها مبنایی ارزشی و اعتقادی برای ما دارد گفت:کمک‌ها و محبت‌های دانش‌آموزان الگویی خواهد بود تا دیگران نیز نسبت به حمایت از محرومان و مستمندان اقدام جدی از خود نشان دهند.

این مقام مسئول ابراز داشت: هم در قرآن کریم و هم در دین مبین اسلام در مورد کمک و انفاق به دیگران سفارش‌های زیادی شده است که وظیفه ما فرهنگیان و دانش‌آموزان این است که نسبت به فرهنگ‌سازی این سنت‌های پسندیده در جامعه اقدام کنیم تا اقشار مختلف جامعه در این امر خیر و خداپسندانه حضور فعال داشته باشند.

ساکی با اشاره به این‌که هدف این جشن، ترویج فرهنگ انفاق، دوستی و عاطفه‌هاست، افزود: ضروری است فرهنگ کمک به هم‌نوع را در مدارس گسترش دهیم و با این فرهنگ، ایران را گلستان کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در پایان گفت: احساس مسئولیت در قبال هموطنان و هم‌نوعان و کسانی که در آفرینش هم‌نوع ما و برادر و خواهر دینی ما هستند بایستی درس هر روزه ما باشد و به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شود.

لازم به ذکر است برای این مراسم در بین دانش‌آموزان 420 هزار پاکت پول توزیع شده بود و دانش‌آموزان امروز محتوی کمک‌های نقدی خود را به داخل صندوق‌های کمیته امداد انداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار