محور پردیسان به ورجان، به طول ۱۲ کیلومتر یکی از حادثه خیزترین جاده‌های استان است.
کد خبر: ۱۰۳۷۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹ 06 April 2022

به گزارش تابناک قم، محور پردیسان به ورجان با روزانه ۱۵ هزار تردد یکی از حادثه خیزترین محور‌ها در استان است. عرض کم، مناسب نبودن آسفالت و نبود روشنایی از مشکلات اصلی این جاده است.

سرهنگ پناهی رئیس پلیس راه استان، محور پردیسان به ورجان را یکی از محور‌های پرحادثه خیز استان برشمرد و افزود: سال گذشته، در این محور ۱۹ فوتی و بالغ بر ۱۶۵ فقره تصادف منجر به جرح و خسارت ثبت شده است.

گودرزی فر معاون فنی و عملیات اورژانس استان هم محور پردیسان به ورجان را در روز‌های تعطیل با حجم بالای ترافیک کاری عنوان کرد و گفت: در مناسبت‌ها و غروب پنجشنبه و جمعه ها، شاهد تردد بالای خودرو‌ها در این محور هستیم و با توجه به مشکلات این جاده، شاهد حوادث منجر به فوت و صدمه بیشتری هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار هم در گفتگوی تلفنی با خبر عصرگاهی استان گفت: عملیات چهار بانده کردن این محور در مرحله برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار است و امسال آغاز می‌شود.

مسیر پردیسان به روستای ورجان یکی از مهم‌ترین مناطق ییلاقی در استان قم است که مردم برای رسیدن به مناطق خوش آب و هوای روستا‌های شهرستان کهک از این مسیر تردد می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار