مدیر دفتر روابط عمومی آبفای استان همدان اعلام کرد:
کد خبر: ۱۰۳۷۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴ 03 April 2022
 مدیر روابط عمومی و دفتر آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان همدان از تولید و پخش ۳۵۰۰ ثانیه برنامه تلویزیونی، موشن گرافی و ۲۱۰۰ ثانیه برنامه رادیویی در راستای آموزش و مدیریت مصرف آب همزمان با ایام پایانی سال و خانه تکانی‌ها خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی آبفای استان همدان، حمید عزیزی متواضع ضمن اشاره به اجرای پویش ملی خانه تکانی و مدیریت مصرف آب در استان همدان، گفت: این پویش همزمان با سراسر کشور در استان ما نیز از اوایل اسفند ماه سال گذشته اجرا شد که هدف از اجرای آن ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب به ویژه در روز‌های پایانی سال می‌باشد.

وی با اذعان به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان همدان در راستای مدیریت مصرف آب در ایام پایانی سال مجموعه اقداماتی را در دستور کار خود قرار داد عنوان کرد: به همین منظور با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان، ۳۵۰۰ ثانیه برنامه تلویزیونی در قالب زیرنویس و موشن گرافی‌های آموزشی نحوه صحیح استفاده از آب تولید و پخش شد.

وی ادامه داد: همچنین در بخش صدا نیز ۲۱۰۰ ثانیه برنامه رادیویی در قالب برنامه‌های آموزشی از ابتدای اسفند ما ه و همزمان با ایام خانه تکانی برای مردم خوب استان تولید و پخش شد.

حمید عزیزی متواضع با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب استان در این ایام از آموزش همگانی از طریق فضای شهری نیز غافل نشد، گفت: بر همین اساس ۸۰۰ متر مربع بنر آموزشی چاپ و در اقصی نقاط شهر و استان نصب گردید.

وی ضمن تشکر از هم استانی‌های عزیزی که در روز‌های پایانی سال دقت بیشتری در مصرف آب داشتند، با اشاره به اینکه از اقشار مختلفی نیز در این ایام با راه اندازی پویش مردمی مدیریت مصرف آب در فضای مجازی به کمک ما آمدند اظهارکرد: هنرمندان، شخصیت‌های برجسته، پزشکان، اصحاب رسانه، ورزشکاران، استان، فعالان فرهنگی و اجتماعی نیز در روز‌های پایانی سال با راه اندازی پویش‌های مردمی، با تاکید بر لزوم مدیریت مصرف آب در ایام خانه تکانی، به کمبود منابع آب در سالجاری و لزوم حفظ منابع موجود اشاره داشتند که زحمات این عزیزان نیز بسیار موثر و قابل تقدیر می‌باشد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط ویژه در سال جدید به دلیل کاهش شدید بارندگی ها، حفظ منابع آبی موجود از الزامات است، خواستار تداوم دقت در مصرف آب و رعایت موارد مدیریت مصرف شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار