رئیس فراکسیون محور مقاومت در خصوص عملیات استشهادی فلسطینیان در تل آویو بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۳۶۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴ 31 March 2022
 
به گزارش تابناک همدان، احمد حسین فلاحی در این بیانیه آورده است: 
 
عملیات قهرمانانه جوان ۲۷ساله  ضیاء حمارشه که سال‌ها جوانی خود را در بند رژیم منحوس صهیونیست بوده و دیگر مبارزان فلسطینی در قلب سرزمین‌های اشغالی، همان رویش راهبرد امام خمینی (ره) که فرمودند " اگر مسلمین هر کدام یک سطل آب اسرائیل می‌ریختند او را سیل می‌برد. " قطعا این امر به تغییر موازنه در قلب و ساختار‌های پوشالی این رژیم کودک کش انجامیده است.

حال که مردم مظلوم فلسطین واقعیت خیانت و نفاق بعضی دولت‌های منطقه و خیانت ترکیه در قبال سرنوشت قدس شریف می‌بینید، چاره‌ای جز امتداد انتفاضه با پشتیبانی کشور‌های حامی محور مقاومت و  تبدیل به مبارزه مسلحانه و عملیات‌های شهادت طلبانه ندیده اند.

مجلس شورای اسلامی و فراکسیون حمایت از محور مقاومت آزاد سازی قدس شریف در آستانه روز «زمین» ضمن تبریک و تسلیت به ملت مقاوم فلسطین و خانواده‌های شهدا و اسرا مظلوم، راه آزادی قدس شریف را همان فرمان  مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (حفظه الله) مبنی بر اینکه "باید هر چه سریعتر کرانه باختری و اردوگا‌های فلسطینی مسلح شوند" می‌داند، تا انشالله به زودی شاهد ضعیف‌تر شدن این لانه عنکبوتی و حذف آن  از جغرافیای سیاسی جهان به دست مستضعفین عالم گردد.

احمد حسین فلاحی
رئیس فراکسیون حمایت از محور مقاومت وازاد سازی قدس شریف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار