دختران مستعد و آینده‌دار هندبال استان قم همراه با تیم ملی نوجوانان کشورمان به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای 2022 آسیا و سهمیه پیکارهای جهانی این رشته دست یافتند.
کد خبر: ۱۰۳۶۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴ 28 March 2022

به گزارش تابناک قم، هندبال که در یک دهه اخیر همواره یک رشته ورزشی موفق برای ورزش استان قم به ویژه در بخش دختران و بانوان بوده، یک بار دیگر افتخارآفرینی کرد و با درخشش دو تن از بازیکنان نوجوان و مستعد این رشته بار دیگر موجب اعتبار و عزّت ورزش قم شد.

این رشته ورزشی بعد از درخشش دختران پرتوان خود نظیر الناز قاسمی، نوریه عباسی و فاطمه خلیلی‌بهفر در مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان در اسپانیا و همچنین کسب سهمیه رقابت‌های جهانی جوانان با حضور مربی این سه هندبالیست در کادر فنی تیم کشورمان یعنی زهرا احمدی‌نیا، این بار با دو چهره مستعد و خوش‌آتیه دیگر به نام‌های نسترن گودرزی‌فراهانی و زهرا فتوّتی باعث افتخار و سربلندی ورزش قم در رشته هندبال شدند.

این دو بازیکن در ترکیب تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران روزهای پایانی اسفندماه به نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا در شهر آلماتی قزاقستان اعزام شدند، پیکارهایی که با حضور پنج تیم برای کسب دو سهمیه مسابقات ۲۰۲۲ قهرمانی جهان برگزار شد و ایران بالاتر از دیگر رقبا به مقام قهرمانی دست یافت.

این اتفاق ارزشمند و بزرگ یک ثمره ویژه برای هندبال کشورمان داشت و قهرمانی در مسابقات قهرمانی نوجوانان دختر آسیا، سهمیه پیکارهای جهانی را برای ایران به ارمغان آورد، رقابت‌هایی که با حضور تیم‌های برتر هندبال دنیا به میزبانی کشور گرجستان به انجام خواهد رسید.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار