کد خبر: ۱۰۳۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۱ 21 March 2022
 عملیات فرماندهی انتظامی استان همدان گفت: بیش از ۲ میلیون تردد از ابتدای اجرای طرح نوروزی (۲۵ اسفند) تا پایان سال در جاده‌های ارتباطی این استان ثبت شده است.

به گزارش تابناک همدان، سرهنگ حمیدرضا سعید زاده افزود: میزان تردد در جاده‌های استان همدان طی این مدت نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۲۵ درصد افزایش یافته به نحوی که استان همدان جزو پنج استان پرتردد در کشور است.

وی اظهار داشت: طی این مدت در محور‌های مواصلاتی استان همدان به عنوان مسیر‌های مبدأ و مقصد شاهد تردد بالای خودرو‌ها هستیم.

سرهنگ سعیدزاده با اشاره به اینکه تصادفات جرحی استان همدان نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته، از عموم مسافران خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات به توصیه‌های پلیس توجه و از سرعت و سبقت‌های غیر مجاز پرهیز کنند.

استان همدان به واسطه موقعیت جغرافیایی، مسیر ارتباطی استان‌های شمالی و مرکزی به غرب و جنوب کشور است.

۱۰۱ تیم پلیس راه به همراه همه توان لُجستیک و نیروی یگان‌های انتظامی ۵۲ دستگاه خودرو، ۵۱ دستگاه موتور ۱۳۵ پاس پیاده راهنمایی و رانندگی در طرح نوروزی پلیس راه (۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین) مشارکت دارند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است./ ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار