دکتر نگین تاجی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد: دستگاه قضایی استان تسامحي با مديران متخلف ندارد.
کد خبر: ۱۰۳۴۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۲ 18 March 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، رئيس كل دادگستري استان كهگيلويه و بويراحمد طي مصاحبه اي، ضمن تبريك فرا رسيدن ميلاد با سعات امام عصر(عج)، در خصوص بازداشت چند تن از مديران استاني با تلاش سربازان گمنام امام زمان نيز توضيحاتي را بيان نمودند.

دکتر نگین تاجی در ابتدا بيان داشت : طلوع خورشيد راستين و ظهور منجی در همه ادیان ابراهیمی اعتقادی است راسخ و برابر این باور آینده بشریت به صلح و صلاح و خیر خواهد انجامید. امید آمدن منجی، شیرین‌ترین انتظارهاست و درک حکمت این انتظار زمینه‌ساز تعالی خودسازی و تکامل خواهد بود. اينجانب ضمن تبریک فرارسیدن میلاد باسعادت سلالة النّبوّة امام زمان حضرت مهدی (عج)، این یگانه منجی عالم بشریت، برپاکننده قسط و عدل منتقم خون حسین (ع)، امید آن را دارم که هرچه زودتر چشمان منتظران و مشتاقان به دیدار و ظهور آن عزیز روشن و منور گردد.
اين ايام مبارك را به محضر نايب بر حق امام عصر، مقام معظم رهبري و سربازان پرتلاش و گمنام امام زمان تبريك و تهنيت عرض مينمايم.

دكتر نگين تاجي در ادامه افزود : لازم مي دانم ضمن تقدير از زحمات سربازان گمنام امام زمان (عج) در خصوص بخشي از فعاليت هاي اين عزيزان هميشه، صرفا طي سه ماه اخير چند مورد فساد اداري در سطح استان توسط پرسنل محترم و صديق اداره كل اطلاعات استان و سازمان اطلاعات سپاه استان كشف و با صدور دستورات ويژه قضايي از دادستاني مركز استان با تحصيل ادله تكميلي و سپس ارجاع پرونده به شعبه ويژه بازپرسي، مديران مربوطه به عنوان متهم راسا جلب شدند و با تفهيم اتهامات انتسابي با قرارهاي بازداشت موقت به زندان معرفي و اعزام شدند. پرونده اين مديران سريعا با صدور قرار نهايي و كيفرخواست جهت صدور حكم به محاكم كيفري ارسال مي گردد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار