با حضور وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی و استاندار خراسان رضوی صورت گرفت؛
باحضور حجت عبدالملکی و یعقوبعلی نظری، هزار آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد، پانصد و ۵۵ مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی افتتاح و ۳۱ مجوز مهارت آموزی در محیط کار به تعاونی‌ها اعطا شد.
کد خبر: ۱۰۳۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲ 17 March 2022

به گزارش تابناک رضوی،بیش از هزار و ۵۰۰ طرح مهارت آموزی با حضور وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی واستاندارخراسان رضوی در استان به بهره برداری رسید.
کارگاهی افتتاح و ۳۱ مجوز مهارت آموزی در محیط کار به تعاونی‌ها اعطا شد.
از این تعداد سهم استان خراسان رضوی ۲۰ مرکز مهارت آموزی بین کارگاهی و ۸۰ آموزشگاه فنی حرفه‌ای آزاد و یک مجوز تعاونی مهارت آموزی در محیط کار بود.
استاندار خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به اهمیت آموزش مستمر و مهارت آموزی بویژه در محیط کار گفت: مسئله مهم حضور مردمی و آموزش با محوریت بخش خصوصی و کارخانجات و سرمایه‌گذاری برای انسانها است. که بهترین راهکار آن آموزش و استمرار آن در محیط های عملیاتی و با استفاده از ظرفیت مردمی است.
نظری با بیان اینکه موضوع بسیار مهم دیگر بخش تعاون و رویکرد تعاون محور است افزود: باید نگاه دقیق به موضوع تعاون داشت و مدیریت هدفمندی در جریان اقتصادی با اولویت بخش خصوصی و مردم را برنامه ریزی نمود و اتکا به مردم در معنای واقعی کلمه در همه عرصه ها تحقق یابد که عامل اساسی موفقیت‌های کشور تاکنون بوده است.
وی ادامه داد: ساماندهی تشکل ها با محوریت بخش مردمی ضروری است و نیاز فعلی کشور است و باید تشکلها سهم بیشتری از فعالیت های مردم را تحت پوشش قرار دهند تا حمایت جدی و همه جانبه ای به صورت عادلانه صورت گیرد و این بهبود ساختاری با محوریت بخش تعاون قابل مدیریت و دستیابی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار