جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ از انهدام باند ۲ نفره موبایل قاپ‌ها در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
کد خبر: ۱۰۳۳۰۳۷
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۳ 09 March 2022

به گزارش تابناک تهران از پلیس پایتخت، سردار حمید هداوند روز چهارشنبه افزود: در پی وقوع چندین فقره موبایل‌قاپی در شمال تهران و شکایت‌های مال باختگان به پلیس، پرونده‌ به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.
وی ادامه داد: سرقت‌ها توسط راکب و ترک‌نشین یک دستگاه موتورسیکلت انجام و سارقان از غفلت شهروندان که در حال مکالمه بودند استفاده و در فرصت مناسب تلفن همراه آنان را قاپیده و متواری می‌شدند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: کارآگاهان پس از تحقیقات مخفیگاه اعضای این باند ۲ نفره را در خیابان مولوی و شوش شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی متهمان را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

هداوند با بیان اینکه متهمان در پلیس آگاهی به ۵۰ فقره سرقت مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند، گفت: در این رابطه ۳۴ نفر از مال باختگان شناسایی و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند؛ تحقیقات تکمیلی پلیس برای شناسایی مالخران و کشف جزئیات همچنان ادامه دارد.

خاموشی مزرعه استخراج ارز دیجیتال

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: ۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش بیش از ۱۲ میلیارد ریال در تهران کشف شد.
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه افرادی در شرق تهران و اطراف پارک جنگلی سرخه‌حصار اقدام به ایجاد مزرعه استخراج ارز دیجیتال غیر مجاز کرده‌اند، موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از بررسی فنی و تخصصی و هماهنگی با مراجع قضایی، در بازرسی از محل فعالیت متهمان ۶۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال فعال و متصل به شبکه برق شهری کشف شد.
رییس پلیس پیشگیری تهران خاطرنشان کرد: در این رابطه ۲ متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
موقوفه‌ای خاطرنشان کرد: مبارزه با استخراج ارز دیجیتال به صورت غیرمجاز در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان درخواست دارم چنانچه از فعالیت اشخاصی در این زمینه مطلع شدند موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار