در جلسه شورای اداری شهرستان گچساران
آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت موضوعات پایان سال با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۳۲۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ 09 March 2022

به گزارش تابناک، آخرین جلسه شورای اداری شهرستان گچساران با محوریت موضوعات پایان سال با حضور اعضای شورای تامین و مدیران ادارات در سالن فرمانداری برگزار شد.
در این جلسه ابتدا مدیران ادارات دولتی و خدماتی از عملکرد خود و همچنین از اعلام آمادگی میزبانی مسافران نوروزی در شهرستان گچساران با توجه به شرایط کرونایی و وضعیت قرمز ارایه گزارش دادند.
فرماندار شهرستان گچساران از هماهنگی و آمادگی ادارات ،نهادها و دستگاهای اجرایی برای میزبانی از مسافران نوروزی تاکید کرد و گفت:با توجه به شرایط قرمز کرونایی شهرستان باید پروتکل بهداشتی رعایت و مراکز واکسیناسیون ادامه و گشت های نظارتی بهداشتی همچنان در سطح شهر توسط نهادهای مربوطه فعال باشند.
دیهیم خوب با بیان اینکه در این ایام باید گشت های اداره صمت از قیمت های کالاهای اساسی در بازار نظارت داشته باشند افزود:نظارت،کنترل قیمت ها و تامین مایحتاج عمومی مردم مانند گوشت،میوه،نان و دیگر کالاهای ضروری باید مورد توجه متولیان قرار گیرد.
وی با اشاره به تردد مسافران نوروزی به شهرستان گچساران و تامین سوخت و آمادگی جایگاه های ارایه سوخت در شهر بیان داشت:شرکت پخش فرآورده های نفتی باید تمهیدات لازم در خصوص جایگاهی سوخت به عمل بیاورند و جایگاهی مانند سی ان جی شهرداری که خراب می باشد را اگر برای شهرداری مقدور نیست واگذار کنند تا با درست کردن آن آماده خدمت رسانی به مردم باشد.
دیهیم خوب از خاموش بودن گوشی همراه بعضی از مدیران ادارات گله داشت و گفت: مدیر باید در همه شرایط پاسخ گو و پای کار باشند.
وی همچنین در بحث تکریم ارباب رجوع در ادارات شهرستان بیان داشت:متاسفانه در بعضی از ادارات ،مدیران در برخورد با ارباب رجوع از الفاظ زشت به کار می برند که این زیبنده یک مدیر جهاد و انقلابی نیست.
فرماندار گچساران از مدیران خواست که خدمات نظام و دولت را رسانه ای کنند چرا که ظرفیت های زیادی در شهرستان برای توسعه وجود دارد که با همکاری مدیران با رسانه ها باید ارائه شود.
وی با اشاره به عدم رعایت قانون جذب نیرو در ادارات گفت: هیچ اداره ای حتی با وجود کمبود نیرو در دستگاه ،بدون مجوز نباید نیرو استخدام کند و باید تابع ضوابط و قانون باشند.
دیهیم خوب با بیان اینکه نماینده حقوقی بیشتر ادارات در انجام وظیفه کاهلی دارند افزود: ادارات باید در انتخاب نماینده حقوقی خود بیشتر دقت کنند و فردی انتخاب کنند که تخصص کافی در این حوزه را داشته باشند تا حقی از آن اداره ضایع نشود.
وی همچنین از معرفی و تشویق اداره برتر در انجام عملکرد در هفته آینده خبر داد.
در این جلسه ریس اداره دامپزشکی شهرستان با اشاره به وضعیت اسفناک بهداشتی در کشتارگاه گچساران گفت:متاسفانه شهرداری به مکاتبات و جلسات ما در خصوص کشتارگاه توجهی نکرده و یه جریانی در شهرداری آگاهانه یا نا آگاهانه در صدد حذف نظارت بهداشتی و شرعی می باشد که این خود یک خیانت بزرگی به مردم می باشد.
افشاری در گفتگو با خبرنگار تابناک ، با بیان اینکه سال گذشته بالغ بر دو میلیارد، شهرداری در خصوص رفع مشکلات کشتارگاه دریافت ولی هیچ مشکلی را رفع نکردند افزود:شهرداری مخالف نظارت شرعی و بهداشتی در کشتارگاه شهر می باشد و در کار دامپزشکی کارشکنی می کنند و مخالف به کار گیری ناظر شرعی در کشتارگاه هستند.
وی با اسفناک دانستن وضعیت بهداشتی کشتارگاه شهر بیان داشت:متاسفانه کشتار در روی زمین انجام می‌گرفت که ما به واسطه بهداشتی به آنها هشدار دادیم و شهرداری به مکاتبات ما توجهی نکرد چرا که بهداشت سلامت جامعه مردم برای شهرداری مهم نیست.
افشاری خاطر نشان کرد: اداره دامپزشکی به تنهایی بیش از ۷ماه در کشتارگاه خدمات رسانی می کنند ولی به مواردی که ما ایراد گرفته ایم توجه و بهایی نمی دهند و می گویند دست از پا درازتر هیچ کاری نمی تواند انجام دهید و ما هم باید از مهرمان صیانت کنیم و مردم به مهر ما اعتماد دارند و شهرداری نمی خواهد از ما حمایت کند بلکه در کار ما هم کار شکنی می کنند.
سرپرست شهرداری دوگنبدان نیز در این خصوص گفت:اگر مشکلی در کشتارگاه گچساران وجود داشته چرا سال های قبل جلوی آن گرفته نشده و در این دو ماه یادشان افتاده و این نشان دهنده این است که نگاه آنها به کشتارگاه شخصی بوده تا فنی.
سجاد نویدی نیا افزود: کشتارگاه گچساران از لحاظ بهداشتی و نظافت هیچ مشکلی ندارد و حتی بهتر از کشتارگاهای شهر های همسایه می باشد.
وی بیان داشت: در حال حاضر در کشتارگاه دو ناظر شرعی مشغول فعالیت و ناظر دامپزشکی هم عقد قرار داد شده و از هفته آینده مشغول به نظارت در کشتارگاه خواهد شد.
نویدی نیا در خصوص آمادگی شهرداری برای میزبانی شهر از مهمانان نوروزی بیان داشت: ساماندهی ورودی شهر،روشنایی معابر و پارک ها لکه گیری در سطح شهر و اهدای ۵هزار نهال از فردا از مهمترین اقدامات شهرداری برای ایام نوروز می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار