مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر قول ثبت استیضاح وزیر نفت را مطرح کرد که تاجگردون به آن واکنشی طعنه آمیز داشت .
کد خبر: ۱۰۳۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱ 06 March 2022
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، غلام رضا تاجگردون در واکنش به توئیتی که مالک شریعتی در آن از استیضاح اوجی وزیر نفت سخن گفته بود خطاب به وی نوشت : قرار بود بعد از بودجه ، شفافیت را تصویب کنید . چی شد استیضاح اوجی اومد وسط ؟ این روش ها قدیمی شده . منتظر تصویب قاطع شفافیت هستیم .
لازم به توضیح است مالک شریعتی نیاسر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، نوشت:
«‌برای حل مشکلات اقتصادی به مجموعه دولت اعتماد داریم و فرصت کافی هم می دهیم؛ اما ‎خلاف گویی و ‎فریبکاری و خط گرفتن از ‎بانیان وضع موجود خط قرمز ماست.
استیضاح آقای اوجی وزیر نفت را پس از بررسی بودجه ثبت خواهم کرد؛ ان شاءالله.»
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی
|
Russian Federation
|
۰۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۱۲/۱۶
با سلام
در روزهای اخیر باز خبر از انتصاب یک اصلاح طلب دو آتیشه به مدیرکلی راهداری در روزهای آینده خبر میدهد. عابد محمدی که در دوران اصلاحات و دولت رو حانی معاون حمل و نقل بوده ایت و با توجه به اینکه همسر ایشان باشتی و از اقوام استاندار می باشد، توسط شخص استاندار مشابه، انتصاب فامیلی غلام نژاد در علوم پزشکی، و سایر اقدام خود در دستگاهها در تلاش است که عابد محمدی را به مدیرکلی راهداری برساند، در صورتی که محمدی همین پست با چند نیرو رو نمیتونه اداره بکنه چه برسد به مدیرکلی راهداری، استاندار محترم و با روح و روان نیروهای انقلابی کمتر بازی بکند در اینخصوص دیگر کوتاه نخواهیم آمد. دولت انقلابی مدیران انقلابی می خواهد با تفکر و نگاهی انقلابی.
این مطلب رو تحت یک خبر یا یادداشت بزنید ممنون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار