سرپرست فرمانداری اسدآباد از راه اندازی کارخانه کوره بلند این شهرستان برای تولید فرومنگنز این شهرستان در اوایل سال ۱۴۰۱ خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۴ 26 February 2022

سرپرست فرمانداری اسدآباد از راه اندازی کارخانه کوره بلند این شهرستان برای تولید فرومنگنز این شهرستان در اوایل سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حسین علی شرکائی در بازدید امروز خود از واحد‌های زنجیره تولید فولاد این شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر تعمیرات و اورهال این کارخانه صنعتی به صورت کامل به اتمام رسیده و برای آغاز به فعالیت منتظر رسیدن مواد اولیه  است.

شرکائی با اشاره به اینکه این واحد صنعتی ظرفیت تولید ۲۲ هزار تُن فرومنگنز در سال را خواهد داشت، گفت: با بهره‌برداری از کارخانه کوره بلند اسدآباد به صورت مستقیم برای ۲۰۰ نفر از جوانان منطقه اشتغال ایجاد می‌شود

وی خاطر نشان کرد: کارخانه فوق با استفاده از متخصصین ایرانی و نیرو‌های بومی تنها در سه ماه اورهال شده که این امر نشان از جایگاه واقعی بخش خصوصی در چهار چوب اصل ۴۴ دارد.

شرکائی همچنین با اشاره به شرکت کیهان صنعت مربوط به تولید کنسانتره آهن  هم تصریح کرد:این طرح در حال حاضر روزانه دارای ۶۰۰ تن تولید کنسانتره ۸۰ نفر اشتغال بوده که  با تکمیل بهره‌برداری از طرح توسعه این پروژه  برای ۲۵۰۰  نفر اشتغال ایجاد خواهد شد.

سرپرست فرمانداری اسدآباد در رابطه با بازدید امروز خود از  واحد کنسانتره سنگ آهن جزو زیر مجموعه شرکت صبا نور نیز تصریح کرد: این طرح با ظرفیت تولید سالیانه ۵۵۰ هزار تن برای ۲۰۰ نفر از جوانان اشتعال ایجاد کرده است.

وی همچنین با بیان اینکه بعد از ظهر امروز از  واحد گندله سازی زیرمجموعه شرکت صبانور هم بازدید به عمل آمد، خاطر نشان کرد: این طرح با تولید ۵۵۰ تن و اشتغال ۱۳۰ نفر در حال فعالیت بوده و در بازدید امروز با بررسی مستقیم مشکلات واحد‌ها نسبت به پیگیری و مرتفع شدن مشکلات و موانع این مجموعه‌های صنعتی اقدام خواهد شد ضمن اینکه  پیش از این نیز با برگزاری  جلساتی مشکلات و موانع واحد‌ها پیگیری شده و این‌پیگیری‌ها تداوم خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار