تیم فوتسال فردوس قم در دیداری خانگی از هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در قم برابر حفاری اهواز صاحب سه امتیاز شد.
کد خبر: ۱۰۲۹۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲ 20 February 2022

به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته بیست و سوم از فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عصر آخرین روز بهمن ماه ۱۴۰۰ در شهرهای مختلف پیگیری شد و تیم فوتسال فردوس قم در دیداری خانگی برابر حفاری اهواز به میدان رفت و سرانجام با اختلاف یک گل به برتری ۴ بر ۳ دست یافت.

شاگردان رضا زرخانلی در تیم فردوس قم که در نیمه پایین جدول رده‌بندی خطر سقوط به دسته پائین‌تر را احساس می‌کردند، در سالن دو هزار نفری و البته خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برابر میهمان خود که آن هم یکی از تیم‌های پایین جدول بود، بعد از هفته‌ها صاحب برتری شدند تا به لطف این سه امتیاز خیال قمی‌ها را از بابت بقا در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتسال ایران آسوده کنند.

فردوس قم در حال حاضر با ۶ برد، ۷ تساوی، ۱۰ باخت، ۵۳ گل زده، ۷۳ گل خورده، تفاضل گل منفی ۲۰ و ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول ۱۴ تیمی فصل ۱۴۰۰ مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور ایستاده و در سه بازی دیگر تا پایان این فصل به مصاف رقبا خواهد رفت. شاگردان زرخانلی در هفته بیست‌وچهارم باید مهمان مقاومت البرز باشند.

در حال حاضر گیتی‌پسند اصفهان با ۵۵ امتیاز، سن‌ایچ ساوه با ۵۰ امتیاز، مقامت البرز و کراپ الوند با ۴۹ امتیاز و مس سونگون ورزقان با ۴۸ امتیاز رده‌های اول تا پنجم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال را در اختیار دارند و تیم قهرمان از بین این تیم‌ها مشخص می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار