از ۲۲هزار متر سواحل اشغال شده، ۱۶هزار مترمربع تا کنون آزاد شد و پیگیری‌ها برای رفع تصرف مابقی سواحل که بخشی در اختیار نهاد‌های نظامی و قسمتی در اختیار بخش خصوصی است برای آزاد شدن ادامه دارد
کد خبر: ۱۰۲۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۶ 13 February 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار مهم استان مازندران در روزی که گذشت به این شرح است :

 تعداد شهر‌های قرمز کرونایی استان مازندران به ۱۷شهرستان رسید/ سه شهرستان هم در وضعیت نارنجی و دو شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.

با بستری ۱۵۳ بیمار جدید کرونایی، مجموع بیماران مبتلا به کرونا در استان هزارو ۵۹ نفر شد. کرونا مرگ ۹ نفر دیگر را نیز در استان رقم زد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران: ۴۸ هزار و ۳۵۸ نفر از مردم استان و گروه‌های سنی دارای شرایط، تاکنون در مراکز تجمیعی این جمعیت واکسینه شدند.

استاندار مازندران: از ۲۲هزار متر سواحل اشغال شده، ۱۶هزار مترمربع تا کنون آزاد شد و پیگیری‌ها برای رفع تصرف مابقی سواحل که بخشی در اختیار نهاد‌های نظامی و قسمتی در اختیار بخش خصوصی است برای آزاد شدن ادامه دارد.

 معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران: شیوه‌نامه جشنواره الگو‌های برتر تدریس دبیران متوسطه نظری اعلام شد.

هوای مازندران تا ظهر فردا یکشنبه صاف و آفتابی و افزایش نسبی دما و از عصر فردا تا چهارشنبه با ابرناکی، وزش باد، بارندگی و در ارتفاعات بارش پراکنده برف پیش بینی می‌شود.

 بیش از ۱۲۰ کیلومتر از محور‌های کوهستانی مازندران، ۴۸ ساعت گذشته در ۸ مرحله برفروبی شد.

 حاجی پور، رئیس فراکسیون تسهیل تجارت داخلی و خارجی مجلس شورای اسلامی: قانون محدودیت ایجاد اتاق بازرگانی در شهرستان‌ها برداشته می‌شود.

 در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال، تیم نساجی مازندران فردا در مشهد میزبان پرسپولیس است.

در هفته پایانی لیگ برتر والیبال، فردا تیم هورسان برای بقا و هراز برای کسب رتبه دوم به میدان می‌روند.

 پیروز قربانی بار دیگر سرمربی تیم فوتبال رایکا بابل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار