رئیس شورای اسلامی شهر اراک گفت:بدون جهاد تبیین، حقیقت افکار عمومی در ظلمت و فضای غبار آلودی خواهد ماند و دشمن از آن سوء استفاده خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵ 08 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید وحید میرنظامی در بیست و هشتمین صحن علنی شورای اسلامی شهر، با تبریک دهه مبارک فجر و حلول ماه مبارک رجب افزود:ایجاد اعتماد در امور جامعه نسبت به ارکان نظام، یکی از اهداف جهاد تبیین است.
وی یادآورشد: یکی از مواردی که در دهه فجر باید به آن توجه شود، موضوع جهاد تبیین است که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بارها به آن اشاره کرده اند.
وی ادامه داد: اهمیت توجه به جهاد تبیین، برای خنثی کردن وسوسه های دشمن و دروغ های مبالغه آمیزی که به صورت تحریف آمیز در رسانه ها، فضای حقیقی و مجازی منتشر می شود، است.
وی افزود: مخاطب جهاد تبیین به فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، جوان هایی هستند که باید نسبت به امور جامعه روشنگری و ابهام زدایی کنند.
میرنظامی با اشاره به اینکه ایجاد اعتماد در امور جامعه نسبت به ارکان نظام یکی از اهداف جهاد تبیین است، گفت:روشنگری نسبت به ایجاد ابهام در اصول اعتقادات یکی از موضوعات مهم جهاد تبیین می باشد.
رئیس شورای اسلامی شهر اراک، اظهار داشت: صبوری، مدارا، مهربانی، خوش رویی و حسن خلق با مردم در تمامی دستگاه ها و نهادها، وظیفه تمامی خدمتگزاران است،در بیانیه گام دوم انقلاب به ظرفیت های بزرگ این انقلاب و کشور ایران اشاره شده و یکی از وظایف ما در هر موقعیت، از شهروند عادی تا نمایندگان شورای شهر، شهردار و تمامی افرادی که دل در گرو این انقلاب دارند، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و ظرفیت هایی است که باید برای عموم در قالب جهاد تبیین به آن اشاره شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار