نمایش " همه برادران من" به کارگردانی داوود پارسا و نویسندگی رضا گشتاسب و از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در چهلمین جشنواره فیلم فجر به روی صحنه می رود.
کد خبر: ۱۰۲۷۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵ 07 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد؛ اکبر آیین مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان گفت: نمایش "همه برادران من" روایتی از آخرین روزهای زندگی شهید باکری و خاطرات آن شهید عزیز در دوران دفاع مقدس است.
وی با اشاره به بازیگران این نمایش افزود: در این نمایش داود پارسا، محسن جلالی، محمد خماسپور، محمد دشتی، محمود دشتی، امیر بخشی، مهدی حسینی، راضیه فصیح، زینب نارکی، طاها پارسا و اهورا پارسا به ایفای نقش می پردازند.
آیین به عوامل این نمایش اشاره کرد و بیان داشت: دستیار کارگردانی این نمایش احسان جابرزاده، طراح صحنه داود پارسا، طراح لباس راضیه فصیح، طراح نور و موسیقی محمد رضایی، مدیر صحنه ارسلان مردانی، دکور ارسلان مردانی، محمد اسدی و امیرحسین بخشی را بر عهده دارند.

وی با بیان زمان و مکان اجرای این نمایش گفت: نمایش "همه برادران من" روز سه شنبه 19 بهمن در دو سانس ساعت 17 و 19 در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر تهران و اجرای یزد این نمایش ۲۲ بهمن ماه در تالار هنر یزد در دوسانس ساعت ۱۸ و 21 به روی صحنه می رود.

آیین در پایان تصریح کرد: داوود پارسا پیش از این با نمایش "سرگذشت نابهنگام" در جشنواره ملی مرصاد، نمایش "گمگشته" درنخستین جشنواره بین المللی مونولوگ خلیج فارس، نمایش "کجا ماندن ، جا ماندن" در دهمین جشنواره ملی تئاتر مرصاد، نمایش "رمان سمپاشی" در ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار، نمایش "شب که میزنیم به آب به شب " در بیستمین جشنواره ملی فتح خرمشهر، نمایش" سنگها به ستون ایستاده اند" در یازدهمین جشنواره منطقه ای بسیج هنرمندان، نمایش "چشمانش در گندمزار ماند " دهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج هنرمندان کشور جوایز گوناگونی در حوزه کارگردانی کسب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار