رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از آغاز صادرات طلا از این استان به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر هر هفته 30 کیلوگرم طلا از خراسان رضوی صادر می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱ 29 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، راضیه علیرضایی اظهار داشت: سند راهبردی وزارتخانه اخیراً برای نظرخواهی به استان‌ها ابلاغ شده و امیدوارم انجمن‌های صنایع همگن با اعلام نظرات خود در تدوین این برنامه مشارکت کنند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از پیگیری مشکلات مالیاتی واحدهای تولیدی و مشخص شدن اولویت‌های سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: سازمان صنعت آمادگی دارد بخشی از اختیارات خود را از جمله صدور جواز تاسیس در قالب ایجاد پیشخوان الکترونیک به خانه صنعت، معدن و تجارت استان واگذار کند.

وی افزود: باید تلاش کرد که با این تفویض اختیار روند صدور مجوزهای تاسیس بهتر از گذشته و بر مبنای اولویت‌های سرمایه‌گذاری انجام شود.

علیرضایی با اشاره به مشخص شدن 15 پروژه مهم پیشران برای استان گفت: یکی از مشکلات استان در بخش تولید توقف ساخت و ساز است که این امر بر صنایع وابسته به صنعت ساختمان تاثیر مستقیم گذاشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی خواستار مشارکت انجمن صنایع همگن آرد برای رفع معضل قاچاق آرد از استان شد و ادامه داد: چنانچه این معضل برطرف شود با اتخاذ تسهیلات و بسترهای لازم می‌توان برای صادرات آرد به کشورهای همسایه برنامه‌ریزی کرد.

وی از آغاز صادرات طلا از این استان به کشورهای مختلف خبر داد و گفت: در حال حاضر هر هفته 30 کیلوگرم طلا از خراسان رضوی صادر می‌شود.

در ادامه این جلسه رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با تاکید بر حذف موازی‌کاری در فرآیند تصمیم‌سازی‌های حوزه تولید اظهار داشت: امیدواریم در دولت تدبیر و امید شاهد تفویض اختیارات به تشکل‌های بخش خصوصی باشیم.

حسن حسینی با بیان اینکه همه فعالان اقتصادی به تولید فراملی فکر کنند، تصریح کرد: برای تحقق این موضوع باید در همه زمینه‌ها و از جمله جذب سرمایه‌گذاری خارجی و ورود هیئت‌های خارجی برنامه داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار