اسپانسر مالی پاس؛
کد خبر: ۱۰۲۱۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۹ 10 January 2022
این روز‌ها سوال بسیاری از هواداران پاس به این نکته معطوف شده که چه شخصی پشت پرده در حال تزریق منابع مالی بسیار خوب به این تیم است به طوریکه همزمان با حمایت او، نه تنها مشکلات مالی به صفر رسیده بلکه شاگردان فراهانی پس از هفته‌ها ناکامی توانسته اند در سه بازی اخیر به سه برد و ۹ امتیاز ارزشمند در جدول گروه ب دست یابند.

اسپانسر مالی تیم پاس نخبه جوان، کارآفرین و جزو نابغه‌های علمی و مدیریتی همدان است که بنا به تعصبی که از سال‌ها قبل به پاس داشته، تصمیم گرفته بدون هیچ گونه چشم داشتی این تیم را حمایت کند.

فردی که درست برعکس بسیاری از افرادی که در سال‌های قبل به پاس کمک قرض الحسنه‌ای داشتند و مدام شوق مطرح شدن در رسانه‌ها و آنتن‌های خبری را تقاضا می‌کردند، ترجیح داده تا پشت پرده این تیم را حمایت کند.

او تا به اینجا رقم قابل توجهی را به پاس تزریق کرده و بدون اینکه شرط و شروطی را مطالبه کند هر چند مسوولان ورزشی نیز نباید از این رویه او سواستفاده کرده و او را به حال خود رها کنند.

نابغه جوان همدانی همچنان اصرار بر این دارد که حمایتش از پاس با نام او همراه نباشد و معتقد است این کار را برای دلخوشی هواداران به تیمی می‌کند که در این سال‌ها جز سقوط، ناکامی و تلخی، هیچ چیزی برای آنان نداشته است.

اسپانسر مالی پاس در مدت حضورش و حمایت از این تیم، بسیاری از دغدغه‌های مالی را مرتفع ساخته و معتقد است به عنوان یک همدانی متعصب قصد دارد تا جایی که امکانش باشد این تیم را کمک کند.

انتظار می‌رود مسوولان اجرایی نیز قدر زحمات و حمایت‌های این اسپانسر بخش خصوصی که جزو جوانان مستعد و نخبه استان است را بدانند و اجازه ندهند برخی حواشی و شیطنت‌ها او را دلسرد کند.

فردی که در ازای این همه حمایت مالی چیزی مطالبه نکرده و به هواداران پاس عشق می‌ورزد.
 
منبع: روابط عمومی تیم پاس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار