توسط صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت همدان صورت گرفت:
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت ۳۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان تسهیلات مسکن، اشتغال و کارگشایی در ۹‌ماهه نخست امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۹۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۰ 01 January 2022
 مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان از پرداخت ۳۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان تسهیلات مسکن، اشتغال و کارگشایی در ۹‌ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، مسعود کرمی، مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان گفت: باهدف مدیریت فقر و رفع مشکلات نیازمندان و ایجاد اشتغال خرد در استان در ۹ ماهه نخست مبلغ ۳۸ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه بدون کارمزد و با اقساط ۳۶ الی ۶۰ ماهه به ۴۲۲۵ خانواده نیازمند جامعه پرداخت شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان در ادامه، پرداخت سریع و اخذ ضمانت آسان را از ویژگی‌های دیگر صندوق برشمرد و افزود، افراد مستمند و گرفتار جامعه می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان همدان و ارائه درخواست تسهیلات، از مزایای وام قرض‌الحسنه این نهاد بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در طی ۹ ماه نخست ۴۲۲۵ مورد تسهیلات پرداختی در زمینه های: حمایتی ۲۳۲۷ وام، اشتغال ۷۱۴ شغل، مسکن ۴۳۸ نفر و مابقی در زمینه‌های تسهیلات کارگشایی، ودیعه مسکن و دانشجویی بوده است.

کرمی در ادامه افزود خیرین و نیکوکاران گرامی و مردم خوب استان می‌توانند با افتتاح حساب در نزد صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان واقع در همدان، خیابان شریعتی، نرسیده به چهارراه، بالاتر از مسجد حاج احمد، صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت یا با مراجعه به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان در گره‌گشایی از مشکلات نیازمندان استان با پرداخت وام‌های قرض‌الحسنه سهیم باشند.
 
منبع:  پایگاه خبری کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار