مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان تولید محتوای مکتوب "تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش" به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۸۸۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ 28 December 2021
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان از انتشار فراخوان تولید محتوای مکتوب "تو نویسنده کتاب سردار دل‌ها باش" به منظور پاسداشت مقام والای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و با هدف مشارکت حداکثری اقشار مختلف مردم خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، از ایرنا حجت‌الاسلام «محمد هادی نظیری»  اظهار داشت: همه اقشار جامعه می‌توانند در معرفی ابعاد مختلف شخصیت و سیره سردار شهید سلیمانی نقشی ایفا کنند و این طرح زمینه حضور و مشارکت آن‌ها را فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه فراخوان آثار مردمی در تبیین شخصیت حاج قاسم در ۲ بخش بزرگسالان و کودکان و نوجوانان برنامه‌ریزی شده خاطرنشان کرد: در بخش بزرگسالان افراد برداشت خود را از وصیت حاج قاسم بیان کنند یا در محور‌های مطرح شده مطالبی ارائه دهند.

حجت‌الاسلام نظیری افزود: در بخش بزرگسالان در سه بخش بازخوانی وصیت نامه حاج قاسم و ثبت دلنوشته و اندیشه‌ها و هرگونه فایل چند رسانه‌ای که بتواند گویای مکتب حاج قاسم و الگوبرداری از شخصیت این شهید باشد را در قالب عکس، ویدئو، پوستر و ... بارگذاری کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: در بخش کودکان با ورود به لینک اعلام شده می‌توانند نقاشی، عکس، ویدئو و دل نوشته‌های خود را با عنوان "خوبی‌های حاج قاسم" ارسال کنند.

حجت‌الاسلام نظیری هدف دیگر برگزاری این طرح را روایت ظهور و بروز شاخصه‌های مکتب حاج قاسم در عرصه‌های مختلف جامعه دانست و افزود: حاج قاسم یک مکتب و مدرسه است و ما باید همه خوبی‌ها، رفتار‌ها و ارزش‌های این مکتب را به طور مطلوبی روایتگری کنیم.

فراخوان تولید محتوای «تو نویسنده کتاب سرداردل‌ها باش» در همدان منتشر شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان اظهار داشت: آثار پس از داوری در قالب یک کتاب به نام «تو یک سرباز حاج قاسم» به عنوان یک اثر جمعی مردمی به چاپ خواهد رسید و طی مراسمی رسمی در باغ موزه دفاع مقدس رونمایی می‌شود.

حجت‌الاسلام نظیری خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در مسابقه می‌توانند از طریق ۲ لینک (https://formaloo.com/tabligh_novin) برای بزرگسالان و (https://formaloo.com/tabligh_novin ۲) برای کودکان، اقدام و آثار خود را ارسال کنند.

سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همراه «ابومهدی المهندس» بامداد یکشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۸هنگام خروج از فرودگاه بغداد در اقدامی جنایتکارانه به دستور «دونالد ترامپ» هدف حمله تروریستی پهپاد‌های آمریکا قرار گرفته و به شهادت رسیدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار