سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان گفت: بر اساس اعلام اداره های آموزش و پرورش،سرویس بهداشتی ۹۶ باب مدرسه دراین استان نیازمند تخریب و بازسازی است.
کد خبر: ۱۰۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۱ 27 December 2021

سیدمحمد میرپور افزود: احداث و بازسازی سرویس بهداشتی ۳۳ مدرسه در سال‌جاری با هشت میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات ملی در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: احداث ۶۳ سرویس بهداشتی دیگر در مدارس استان اصفهان مورد نیاز است.

سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان اظهار داشت: برای هر کلاس یک چشمه سرویس بهداشتی در دستور کار مجموعه آموزش و پرورش است اما نیازمند یک سری تغییرات جداسازی و بازسازی است.

وی  با اشاره به آخرین وضعیت و آمار مدارس اضافه کرد: ۱۵۸ باب مدرسه در استان اصفهان لوله کشی آب ندارد ۳۳۰ مدرسه نیز آبخوری مجزا ندارد همچنین ۱۳۷ مدرسه بدون لوله کشی صابون مایع است.

میرپور خاطر نشان کرد: همه این موارد جزو نیازهای مدارس و آموزش و پرورش استان است که اداره های آموزش و پرورش شهرستان‌های در این زمینه به طور مداوم مطالبه گری می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح جداسازی سرویس‌های بهداشتی مدارس مختلط از سال ۹۵ در دستور کار اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و آموزش و پرورش قرار گرفت بیان کرد: دانش آموزان دختر و پسر در ۹۰ مدرسه ابتدایی دیگر در این استان از سرویس بهداشتی مشترک استفاده می‌کنند، ‌که نیاز به جداسازی دارد.

 سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اصفهان گفت: تعمیرات، تفکیک و جداسازی سرویس‌های بهداشتی حدود ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که در صورت تامین مشکل سرویس بهداشتی همه مدارس استان برطرف خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار