دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از انتشار سویه امیکرون تمامی کمیته های قرارگاه کرونا در خراسان رضوی در آماده باش کامل قرار دارند.
کد خبر: ۱۰۱۷۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 20 December 2021

به گزارش تابناک رضوی، علی اصغر انجیدنی دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: به منظور جلوگیری از انتشار سویه امیکرون تمامی کمیته های زیر پوشش قرارگاه کرونا در خراسان رضوی در آمادگی کامل قرار دارند و کمیته بهداشت میزان رهگیری های مرتبط با بستگان و اطرافیان مبتلایان به کرونا را افزایش داده است.

وی گفت: این قرارگاه مستقر در دانشگاه علوم پزشکی مشهد مقرر کرد که همه اقدامات لازم به منظور آمادگی کامل در برابر موج احتمالی طغیان ویروس کرونا صورت گیرد.

انجیدنی گفت: رهگیری و ردیابی جدی‌تر مبتلایان به کرونا در شرایط کنونی به منظور شناسایی به موقع بیماران کرونایی و جلوگیری از انتشار این بیماری صورت می‌گیرد.

دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: بر این اساس موارد اخیر آزمایش طبی سریع ویروس کرونا معروف به "رپید تست" از بستگان و اطرافیان مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ در این استان به میزان پنج برابر نسبت به گذشته بیشتر شده است.

او گفت: از سوی دیگر در فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد نیز برای مسافران ورودی مطابق دستورالعمل هوشمندسازی حمل و نقل در شرایط کرونا در پروازهای خارجی اقدام می‌شود.

انجیدنی گفت: کمیته‌های بهداشت، دارو، درمان، فناوری اطلاعات، اطلاع‌رسانی، نظارت و پایش، مشارکت‌های مردمی و دانشجویی در این قرارگاهها فعال هستند.

دبیر ستاد مدیریت کرونا در خراسان رضوی گفت: بر این اساس گزارشهای روزانه فعالیت همه این کمیته‌ها در خصوص مقابله با ویروس کرونا بلافاصله مورد بررسی قرار می‌گیرد تا نیازهای موجود در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ عملیاتی گرفته و برطرف شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار