مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به لزوم سیاهپوش شدن شهر تاکید کرد و گفت: این سازمان به منظور گرامیداشت ایام فاطمیه اول، طرح های فرهنگی مرتبط را روی ۴۷۵ سازه تبلیغاتی سطح پایتخت اکران کرده است.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۴ 18 December 2021

به گزارش تابناک تهران به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی در تشریح فعالیت های این سازمان در ایام فاطمیه گفت: از اقدامات ویژه این سازمان در این ایام که به نام بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه(س) مزین است، می توان به اکران طرح های فرهنگی متناسب با این روزها و سیاهپوش کردن سطح شهر اشاره کرد.

وی افزود: در همین راستا سه هزار پرچم سیاه در سطح شهر تهران به اهتزاز در آمده و همچنین همزمان با آن، ۴۷۵ سازه تبلیغاتی اعم از عرشه پل، پرتابل، بیلبورد و سازه متحرک در سطح شهر نیز اکران محتوای مرتبط با ایام فاطمیه را در بردارند.

صیادی با بیان اینکه در این ایام حمایت از تعدادی از هیات های سطح شهر تهران نیز برای برپایی موکب از برنامه های این سازمان است، تاکید کرد: سازمان زیباسازی شهر تهران به رسم سال های گذشته برای ایام فاطمیه حداکثر ظرفیت حضور خود را برای فاطمیه دوم به کار می بندد.

حضرت فاطمه (س) به روایتی در ۱۳ جمادی الاول و بنابر روایتی دیگر در سوم جمادی الثانی سال ۱۱ هجری قمری به شهادت رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار