بوی نامطبوع، چندین سالی است که میهمان پایتخت شده و حال شهروندان منطقه ۶ تهران از پایداری چند ماهه این مسئله در محل زندگی خود گلایه دارند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۷ 18 December 2021

به گزارش تابناک تهران، چند ماهی است که بوی نامطبوعی ساکنان منطقه ۶ تهران به ویژه حوزه شمال شرقی را آزار می‌دهد و شهروندان گلایه‌های متعددی نسبت به این موضوع داشته‌اند.

با توجه به گزارشات مردمی در رابطه با بوی نامطبوع در منطقه ۶ تهران با تعدادی از ساکنان این منطقه گفت‌وگو کرده‌ایم.

کریمی یکی از ساکنین منطقه ۶ در نزدیکی میدان آرژانتین در این باره اظهار کرد: طی مدت اخیر بوی بد اول صبح باعث نارضایتی اهالی این منطقه شده و آرامش خانواده‌ها را بهم ریخته است.

شهروند دیگری در این منطقه ضمن طرح این سؤال که آیا این بوی بد باعث بیماری اعضای خانواده بنده می‌شود یا خیر، گفت: ناراحتی بنده و دیگر اهالی از این بابت است که این موضوع باعث بیماری شود و زندگی اهالی این منطقه را تحت تأثیر قرار دهد و از مسئولین محیط زیست نیز خواستار پیگیری این موضوع هستیم.

آقای میرزایی یکی از کارمندان شاغل در این محله با اشاره به استمرار چند ماهه این مشکل، بیان کرد: متأسفانه بوی بد که معمولاً در اول صبح بیشتر به مشام می‌رسید، بنده و دیگر همکارانم را مضطرب و نگران کرده است.

خانم کرمی یکی از اهالی ساکن در مجتمع مسکونی نزدیک پارک ساعی نیز ضمن ابراز نگرانی مطرح کرد: به دلیل استمرار بوی نامتعارف در منطقه، زندگی و سلامتی فرزندانم تحت تأثیر قرار گرفته است و دچار مشکل کرده است.

در ادامه نیز یکی دیگر از شهروندان ساکن با تأیید بوی بد در این منطقه، بیان کرد: از شهرداری و مسئولین ذیربط خواستاریم که به این مسأله ورود کنند و نگرانی ما را برطرف کنند.

بوی نامطبوع، چندین سال است که مهمان شهر تهران شده و هنوز هم بر سر منشأ آن اجماعی میان دستگاه‌های مختلف به وجود نیامده است و هر از گاهی شدت این مسأله، آن را به تیتر اخبار تبدیل می‌کند.

به نظر می‌رسد بایستی سازمان حفاظت محیط زیست با همکاری مجموعه مدیریتی جدید تهران نسبت به بررسی و ارائه راهکار‌های کوتاه مدت و بلندمدت اقدام کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار