روشنفکر : به فرهنگیان و معلمان اعلام می کنم خوشبختانه با وجود مشکلات زیاد با دستور دکتر قالیباف در جلسه روز یکشنبه توانستیم آن را به مرحله خوبی برسانیم، در آینده خبرهای خوشحال کننده ای منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۸ 10 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، روشنفکر با اشاره به اقدامات انجام شده در دوره نمایندگی خود گفت: در بیش از هفت فراکسیون و کمیسیون عضویت فعال دارم در کمیسیون آموزش و تحقیقات از رتبه خوبی برخوردار بوده هر چند در کمیسیون اجتماعی نیز رتبه سوم را در بین بسیاری از نمایندگان با سابقه برای حضور در آن کمیسیون کسب کرده بودم.
نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در کمیسیون آموزش و تحقیقات نیز با رتبه خوبی حاضر شده، تاکید کرد: موضوع بحث رتبه بندی دو با رد شد که بار سوم بحث رتبه بندی را به صحن مجلس اوردیم و اکنون این موضوع سیر خوبی را آغاز کرده است.
روشنفکر تصریح کرد: به فرهنگیان و معلمان اعلام می کنم خوشبختانه با وجود مشکلات زیاد با دستور دکتر قالیباف در جلسه روز یکشنبه توانستیم آن را به مرحله خوبی برسانیم، در آینده خبرهای خوشحال کننده ای منتشر خواهد شد.
وی یادآور شد: بحث همگان سازی بازنشستگان نیز در دستور کار است، زمان می برد، اما نمایندگان پای کار و دنبال حل مشکلات هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار