رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی گفت:این جبهه تلاش می کند از ظرفیت همه گروههای اصولگرا در انتخابات استفاده نماید.
کد خبر: ۱۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۱۰ 03 March 2015

به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا،سیدمحسن بنی هاشمی اظهار کرد: باید جناح اصولگرا چنین ساز و کاری را به وجود آورد تا افراد بتوانند در آن سازوکار انتقاد کنند و کسانی که مورد انتقاد قرار می گیرند پاسخگو باشند.

وی گفت: نبود این ساز و کار نه تنها یک اشکال اساسی در جناح اصولگرا بلکه در کل مملکت است.

رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی در ادامه پایبندی به انقلاب اسلامی، اسلام، رهبری، امام خمینی(ره) و قانون اساسی را معیارهای این جبهه برای قرار گرفتن افراد در فهرستهای انتخاباتی ذکر کرد.

وی همچنین در خصوص موضع پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی در مورد پرونده فساد معاون اول دولت احمدی نژاد گفت: این تخریبها پایه انقلاب و آینده آن را سست می کند.

بنی هاشمی افزود: تمام کسانی که در این مملکت رییس جمهور بوده اند تخریب شده اند و این برای نسل کنونی و آینده ما خوب نیست زیرا جز چهره ها و عملکردهای تخریب شده چیزی نخواهند دید.

وی در ادامه پیرامون تحقق اقتصاد مقاومتی نیز گفت: تنها قشری که می تواند به اقتصاد مقاومتی بزرگترین کمک را بکند قشر خانمهای خانه دار است.

رییس جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری خراسان رضوی افزود: اگر رهبر معظم انقلاب بر استفاده از تولیدات داخلی تاکید می کنند خانمهای خانه دار وقتی می خواهند دختر یا پسری عروس و داماد کنند و جهیزیه تهیه نمایند اگر که جهاز را از تولید داخلی بخرند یا خارجی بسیار مساله فرق می کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار