WhatsApp طی چند سال با میلیاردها کاربر فعال ماهانه از سراسر جهان به عنوان یک برنامه پیام رسانی فوری مفید و در عین حال پرکاربرد تبدیل شده است اما قبل از باز کردن WhatsApp خود، به حریم خصوصی نیاز دارید.
کد خبر: ۱۰۱۲۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 02 October 2021

علی قهرمانی

در مواقعی که شخصی موبایل شما را می گیرد و شما به هر دلیلی نمی خواهید چت های WhatsApp شما را بخواند. بنابراین، برای جلوگیری از این وضعیت ناخوشایند، می توانید WhatsApp خود را با یک الگو یا رمز عبور ایمن کنید.

بنابراین، اگر شما فردی هستید که می خواهید از پیام های مهم یا اطلاعات شخصی خود در WhatsApp در برابر لو رفتن اطلاعات محافظت کنید. پس به سادگی مراحل زیر را دنبال کنید.

نحوه قفل کردن WhatsApp با الگو

نحوه قفل کردن واتساپ

برنامه AppLock را از فروشگاه Google Play نصب و باز کنید.

پس از باز شدن، یک الگوی باز کردن قفل برای برنامه ترسیم و سپس یک حساب ایمیل امنیتی اضافه کنید.

اکنون در دسته " General "، WhatsApp را جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید. با روشن کردن ضامن " Permit usage access " با مجوزها موافقت کنید.

پس از اتمام کار، خواهید دید که WhatsApp شما اکنون دارای علامت قفل در کنار نام آن است. اکنون هر زمان که آن را باز کنید رمز می خواهد.

اگر می خواهید الگو را تغییر دهید، این کار را با ضربه زدن روی گزینه Protect از سمت راست انجام دهید. و سپس روی " Pattern lock " ضربه بزنید. اکنون روی " Change unlock pattern " کلیک کنید و یک الگوی جدید بکشید. مطمئن شوید که حداقل 4 نقطه را به هم وصل کنید.

نحوه قفل کردن WhatsApp با رمز عبور

نحوه قفل کردن واتساپ

اگر نمی خواهید الگو را به عنوان قفل امنیتی خود نگه دارید و شما بیشتر به رمز عبور اعتماد دارید مراحل زیر را دنبال کنید.

برنامه AppLock را از فروشگاه Google Play نصب و باز کنید.

پس از باز شدن، یک الگوی باز کردن قفل برای برنامه ترسیم و سپس یک حساب ایمیل امنیتی اضافه کنید.

اکنون در دسته " General " ، WhatsApp را جستجو کرده و روی آن ضربه بزنید. با روشن کردن ضامن " Permit usage access " با مجوزها موافقت کنید.

پس از اتمام کار، خواهید دید که WhatsApp شما اکنون دارای علامت قفل در کنار نام آن است. اما، به طور پیش فرض، برنامه یک قفل الگو را ارائه می دهد. بنابراین، اکنون برای رمز عبور، باید از سمت راست به گزینه Protect بروید. روی " Unlock Settings " ضربه بزنید و سپس روی "Password" کلیک کنید. اکنون یک رمز عبور وارد کنید رمز عبور جدید شما ذخیره می شود.

نبض فناوری مراحلی را توضیح داد که می توانید WhatsApp را با الگو یا رمز عبور بدون هیچ زحمتی قفل کنید. علاوه بر این، این برنامه همچنین دارای "Fingerprint Lock" است که می توانید تنها در صورت داشتن حسگر اثر انگشت در دستگاه خود از آن استفاده کنید. در حال حاضر ویژگی های راحت دیگری نیز وجود دارد که می توانید پس از بارگیری این برنامه، آنها را کشف کنید.

نحوه فعالسازی با استفاده از خود برنامه واتساپ(در برخی از برنامه های به روز شده کار می کند)

برای فعالسازی از طریق خود واتساپ مراحل زیر را دنبال کنید:

1- برنامه واتساپ را باز کنید.

2- به setting  بروید.

3- account را باز کرده و privacy را بزنید.

4- در گوشی های اندروید با استفاده از گزینه fingerprint lock و در گوشی های آیفون از گزینه screen lock استفاده کنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار