معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور از برگزاری اولین جشنواره بین المللی "نوای معروف" در تهران خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۷۴۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۴ 07 November 2021

به گزارش تابناک رضوی، حجت السلام والمسلمین مهدی دهقان، معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ما از برگزاری اولین دوره جشنواره ملی و بین المللی نوای معروف خبرداد و اظهارداشت: این جشنواره در ۵ محور نشان معروف،اثر معروف،سخن معروف،حجاب معروف و هنر معروف برگزار می‌شود.

وی با بیان این مطلب که جشنواره نوای معروف در بخش نشان معروف به موضوع شعار مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید، مانع زدایی و پشتیبانی در حوزه کارخانه‌ها خواهد پرداخت عنوان کرد: در بخش اثر معروف مدیا و حوزه‌های تصویری و در بخش سخن معروف حوزه‌های مقاله،داستان و شعر مورد توجه قرار می‌گیرد.

دهقان خاطرنشان کرد: بخش حجاب معروف در حوزه حجاب، عفاف و تولیدات و بخش هنر معروف در حوزه تئاتر و صنایع دستی برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به گونه‌ای طراحی شده تا تمامی علاقه مندان و فعالان حوزه های مختلف بتوانند باتوجه به تخصص و علاقه خود در این جشنواره شرکت کنند.

معاون مهندسی فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ادامه داد این ستاد با رویکرد مهم و اساسی در جهت حفظ ارزشهای امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفته که ماموریت آن اولا امر به معروف و ثانیا جلوگیری از انحرافات و نهی از منکر بوده که در راستای حفظ آثار و ارزشهای انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است.

غلامرضا علی جانی دبیر اجرایی جشنواره بیان نمود تولیدات به دبیرخانه مرکزی ارسال ، داوری و نتایج در زمان مقرر اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به شعار جشنواره ( نگاه نو اندیشه برتر ) افزود ؛ معاندین هیچ وقت دوست ندارند برجستگیهای این انقلاب و ملت به صورت نگاهی نو و اثری فاخر عرضه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار