فریاد تماشاچیان برای آمدن فرهاد در روز پیروزی استقلال خوزستان
دیدار دو تیم سیاه جامگان و استقلال خوزستان امروز درحالی با برتری تیم مهمان به سرانجام رسید که پتالتی از دست دادن رضا عنایتی باعث شد تا تماشاگران مشهدی او را بی‌تعصب صدا کنند و خواستار آمدن فرهاد کاظمی به جای رمضانی شوند!
کد خبر: ۱۰۰۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۶ 24 September 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی، دیدار عصر امروز تیم‌های سیاه‌جامگان و استقلال خوزستان با یک گل به سود آبی‌ها رقم خورد درحالیکه حواشی زیادی هم داشت.

تنها گل این دیدار را حسن بیت سعید در دقیقه 85 نیمه دوم به ثمر رساند و استقلال خوزستان با کسب این برتری 14 امتیازی شد و به روند صعودی خود ادامه داد.

سیاه جامگان نیز با این شکست همچنان 6 امتیازی باقی ماند و بدون احتساب بقیه بازی‌های این هفته در رده یازدهم باقی ماند.

در این بازی که رضا عنایتی فرصت خوبی داشت تا از روی ضربه پنالتی تیمش را به پیروزی برساند با بی دقتی آن را از دست داد تا در انتهای بازی مورد عتاب هواداران مشهدی قرار گیرد.

سیاه جامگانی های روی سکو به شدت علیه کاپیتان تیم شان در پایان بازی موضع گرفتند و با شعار سیاه جامگانی بی تعصب نمی خوایم او را بدرقه کردند!

عنایتی تنها فرد مورد اشاره سیاه جامگانی ها نبود و سعید رمضانی نیز که بعد از جدایی رسول خطیبی روی نیمکت این تیم قرار گرفته با نتایج کسب شده به شدت مورد انتقاد هواداران قرار گرفت.

هواداران مشهدی خواستار برکناری رمضانی و حضور فرهاد کاظمی که به تازگی از راه آهن کنار گذاشته شده، بودند. برخلاف این محسن فروزان تنها بازیکنی از جمع سیاه جامگان بود که توانسته رابطه خوبی در این مدت با مشهدی ها برقرار کند و در پایان بازی نیز به شدت از سوی هواداران تشویق شد.

یک منبع نزدیک به باشگاه سیاه‌جامگان در این باره به خبرنگار تابناک خراسان رضوی گفت : خواسته تماشاگران مشهدی دور از ذهن نیست و عباسی نیز چندان رضایتی از نتایج تیم ندارد و فرهاد کاظمی از جمله گزینه‌هاست.

جالب اینکه ورزش3 در این باره نوشت: سعید رمضانی که در آخرین مصاحبه اش ادعا کرده بود به زودی تیمش را در رقابت تیم های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا قرار خواهد داد اکنون و بعد از این باخت شرایط سختی را تجربه می کند و باید دید راهکار مدیران این باشگاه برای عبور از این شرایط چگونه خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار